וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ליוו למנוחות את חוסאם שנהרג בהתפוצצות רימון: "נתגעגע אליך"

18.7.2016 / 14:20

חוסאם טאפש, שנהרג מפיצוץ רימון סמוך למוצב בחרמון יחד עם חייל נוסף, נטמן בבית העלמין בבית ג'אן בנוכחות משפחה, חברים ואנשי צבא. "לא נשכח את חיוכך", ספד לו חברו. במשפחה כעסו על הפרסומים המכפישים את שמו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: שניר דבוש

מאות הגיעו היום (שני) להלוויתו של חוסאם טאפש, אחד משני חיילי צה"ל שנהרגו אתמול (ראשון) מפיצוץ רימון סמוך למוצב בחרמון, שנערכה בבית העם בבית ג'אן. במהלך ההלוויה הביע נציג המשפחה, וואי טאפש, הביע כעס על הפרסומים השונים המכפישים את שמו של חוסאם בהקשר לנסיבות האירוע.

גם מפקד חטיבת החרמון, אלוף-משנה אבינועם סטולוביץ', אמר בדבריו שיש להמתין לסיום תחקיר האירוע. לדבריו, הנסיבות עדיין לא ברורות.

ד"ר סמיר טאפש, חברו של חוסאם, ספד לו. "נתגעגע אליך, נתגעגע לאהבה שלך. אהבת את החיים בכל הכוח. חיית כפי שרצית, והיית אדם מלא חיים. אני מבטיח לך שלא נשכח את חיוכך. בכל פעם שאראה אותך אודיע לאמך שאתה בסדר".

לקריאה נוספת:
אחיו של החייל הבודד שנהרג מפיצוץ רימון קרא לציבור: "בואו להלוויה"
שני חיילים נפצעו קל בפיגוע דקירה בכביש 60 ליד חברון; המחבל נורה
חדירת המזל"ט לשטח ישראל: "אין פתרונות שיגנו על המרחב האווירי"

הלווית חוסאם טאפש, בית ג'אן. 18 ביולי 2016. אדריאן הרבשטיין
"לא נשכח את החיוך שלך". הלוויתו של טאפש בבית ג'אן, היום/אדריאן הרבשטיין
הלווית חוסאם טאפש, בית ג'אן. 18 ביולי 2016. אדריאן הרבשטיין
מאות הגיעו לחלוק כבוד אחרון. הלוויתו של טאפש, היום/אדריאן הרבשטיין
הלווית חוסאם טאפש, בית ג'אן. 18 ביולי 2016. אדריאן הרבשטיין
במשפחה כעסו על הפרסומים. הלוויתו של טאפש, היום/אדריאן הרבשטיין

עשרות אנשים הגיעו אתמול לביתו של טאפש כדי לנחם את משפחתו. "הוא היה מלא שמחת חיים, תוסס", סיפר סמיח, קרוב משפחתו. "היו לו הרבה חברים. הוא היה בשלבי הקמת הבית שלו, הוא כבר תכנן את העתיד שלו, אבל האירוע קטע הכול".

לדבריו, "מהבוקר ראינו כבר הודעות בווטסאפ. אימא שלו באה לשאול אותי אם אני יודע משהו על האירוע, אמרה שהיא מנסה להתקשר אליו אבל הוא לא עונה ויש לה תחושות לא טובות. ככה זה היה במשך שעה וחצי, עד שקצין העיר הגיע לביתם ונתן למשפחה את ההודעה הרשמית".

סמיח הוסיף: "הוא בן למשפחה טובה, מלח הארץ. הוא סיים את הסדיר לפני שלוש שנים ונשאר לקבע לשנה אחת. הוא השתחרר, אבל לפני חודש הציעו לו לחזור לשירות. הוא חזר לחטיבת החרמון, שם הוא שירת בעבר - והיום הוא מצא שם את מותו".

הלווית חוסאם טאפש, בית ג'אן. 18 ביולי 2016. אדריאן הרבשטיין
"מלא שמחת חיים". הלוויתו של טאפש, היום/אדריאן הרבשטיין
הלווית חוסאם טאפש, בית ג'אן. 18 ביולי 2016. אדריאן הרבשטיין
"התעקש על קבע". הלוויתו של טאפש, היום/אדריאן הרבשטיין

עבדאללה, אביו של חוסאם, סיפר שבנו היה בחופשה, אולם חזר אתמול בערב לבסיס כדי להחליף חבר. "הוא היה צריך לחזור רק היום לבסיס, אבל חזר אתמול ומצא את מותו בשעות הבוקר המוקדמות", אמר. "אתמול בערב הוא אמר לנו שהוא צריך לחזור כי חבר שלו ביקש שיחליף אותו למשמרת אחת או שתיים, ושהוא יחזיר לו אותן בהמשך. אז הוא אמר שלום לכולם, קיפל את עצמו ויצא".

בתקרית נהרגו כאמור שני חיילי צה"ל. ההרוג הנוסף הוא סמל שלמה רינדנאו, בן 20, תיערך היום בשעה 15:00 בבית העלמין נצר סירני. הוא עלה מארצות הברית לישראל לפני שנתיים בעוד משפחתו נשארה בניו ג'רזי. רינדנאו התגייס לפני כשנה וחצי לגדוד אסף בחיל ההנדסה הקרבית, בעקבות חמשת אחיו שהגיעו גם הם לארץ כחיילים בודדים והתגייסו לתפקידי לחימה. הוא הותיר אחריו זוג הורים ושמונה אחים ואחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully