וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים למען אזריה הותקפו בגז מדמיע על ידי רעולי פנים בתל אביב

14.7.2016 / 0:23

חמישה צעירים נעצרו לאחר שהתפרצו לצעדה למען החייל המואשם בהריגת מחבל מנוטרל, כשאחד מהם ריסס גז מדמיע על הצועדים. שלושה מהמשתתפים הגיעו לבית החולים איכילוב ובהם מיכאל בן ארי: "המשטרה פישלה"

עריכה: מתן חדד

חמישה צעירים נעצרו אמש (רביעי) לאחר שהגיעו רעולי פנים לצעדה למען החייל אלאור אזריה, הנאשם בהריגת מחבל מנוטרל, ואחד מהם אף התיז גז מדמיע לעבר הצועדים. שלושה מהמשתתפים בצעדה ובהם ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי הגיעו לבית החולים איכילוב בעיר במצב קל מאוד ולפי בית החולים הם ישוחררו עוד הערב. ממשטרת מרחב ירקון בתל אביב נמסר כי החשודים נעצרו על ידי המשטרה והובאו לחקירה.

בצעדה השתתפו כמה עשרות בני נוער וחברי עוצמה יהודית לישראל בראשות בן ארי. הצעדה התקיימה מכיכר הבימה לאזור קריית הממשלה בתל אביב. במהלך הצעדה קראו התומכים "לשחרר את החייל", ו"שמיניסטים רוצים להתגייס לצבא שלא מפקיר את החיילים שלו".

עוד בנושא:
פרמדיקית בזירת הירי העידה: "אזריה לא התריע על חגורת נפץ"
המג"ד הטיח באזריה אחרי הירי: "אתה כבר לא לוחם, אתה שקרן"
עד במשפט אזריה: "אם הייתי יודע שהוא הולך לירות הייתי עוצר אותו"

ח"כ מיכאל בן ארי, צעדה למען אלאור אזריה. תל אביב 13 ביולי 2016. מתוך דף הפייסבוק 'עוצמה יהודית עם מיכאל בן ארי', צילום מסך
ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי מקבל טיפול רפואי בצעדה, הערב/צילום מסך, מתוך דף הפייסבוק 'עוצמה יהודית עם מיכאל בן ארי'

"הגענו לצעדה מתואמת עם המשטרה למען אלאור אזריה. צעדה סולידית ביותר; דגלים, שלטים, קריאות 'ישוחרר אזריה', שירי 'עם ישראל חי', 'אל תיאר אל אור'. ברחבת שרונה פתאום התנפלו עלינו עשרה אנשי שמאל", סיפר בן ארי לוואלה! NEWS. "הם התחילו לצעוק עלינו.הם הגיעו עם רמקול וצעקו 'אזריה רוצח' ותקפו אותנו בגז מדמיע. עליי שפכו צבע סגול על כל הבגדים. משהו חומצתי, כי כל הגוף שלי צרב. חטפתי מכה בראש עם מקל. אני עכשיו עם סחרחורות, אני מקווה שהמשטרה תדע לטפל בביריונות הזאת של השמאל".

בן ארי הוסיף: "אני בדרך כלל מאוד מפרגן למשטרה, אבל היא פישלה פה. איך שהם הגיעו זיהיתי אותם. אמרתי להם 'בואו, יש פרובוקציה'. זה לקח להם יותר מדי זמן להגיע. אם הם היו תופסים בהתחלה את החבורה הזאת ופשוט לוקחים אותם משם לא היה קורה שום דבר. עכשיו המשטרה תגיע לגבות מאיתנו עדויות. החבורה הבריונית הזאת לא תפחיד אותנו, אנחנו כבר מודיעים מראש שנגיע שוב. אני בדרך כלל לא הולך בלי שמירה. לצערי הרב הם הצליחו לתקוף אותי, אבל בפעם הבאה, אנשי השמאל צריכים לדעת שאם השוטרים לא יגנו עליי - יהיו מי שכן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משתתפי תהלוכת התמיכה בחייל אלאור עזריה הותקפו על ידי חשודים בגז מדמיע. מערכת וואלה! NEWS
צועדים למען אזריה, הערב/מערכת וואלה! NEWS

הצעדה מגיעה ברקע הדברים הקשים שהטיח באזריה מפקד גדוד שמשון, שבו אזריה משרת, סגן-אלוף דוד שפירא. בזמן החקירה הנגדית, הטיח הסנגור בשפירא את התצהיר שנגבה ממנו על ידי חוקרי מצ"ח: "במקום להרגיע את החייל, אתה אומר לו ואני מצטט: 'אני לא צריך לוחם כמוך, אתה כבר לא לוחם, אתה שקרן'. עשית לו משפט שדה". המג"ד השיב: "אמרתי לו את זה אחרי שהוא מסר את גרסתו לירי, ואני לא רואה שום בעיה לומר לו את האמת בפנים, כשהוא משנה את הגרסה שלו".

שפירא התייחס לשיחה שלו עם אזריה. "ניסיתי להבין מדוע ביצע את הירי", אמר. "הוא אמר לי שהוא זיהה את המחבל זז ולידו סכין. שאלתי אותו למה לא התקרבת ובעטת בסכין וירית הוא ענה שחש סכנה. אמרתי לו שאני חש שהוא לא דובר אמת כי לתום הוא אמר משהו אחר". התובע שאל אותו אם בשיחה עם אלאור הוא דיבר איתו על חשש ממטען. שפירא ענה: "הוא לא דיבר על חשש ממטען, רק מסכין שהייתה בסמוך למחבל".

(עדכון ראשון: 21:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully