וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרמדיקית בזירת הירי העידה: "אזריה לא התריע על חגורת נפץ"

13.7.2016 / 10:37

החיילת סיפרה במהלך דיון נוסף בשלב העדויות של החייל הנאשם בהרג מחבל כי שוחחה עם אזריה זמן קצר לאחר הירי. "הוא נשמע לי מאוד מבולבל, ביקשתי מהקב"ן שידבר איתו", העידה

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: ניצן ליבנה

דיון נוסף בשלב ההוכחות במשפטו של אלאור אזריה, החייל המואשם בהרג מחבל מנוטרל בחברון, מתקיים היום (רביעי) בבית הדין הצבאי ביפו. תחילה עלתה להעיד פרמדיקית צבאית, ששמה נותר חסוי לבקשת התביעה הצבאית.

לדברי הפרמדיקית, היא הגיעה לזירה כמה דקות לאחר הירי של אזריה. "ראיתי שני מחבלים מנוטרלים על הרצפה. אני הולכת אל המחבלים, לראות אם מישהו זקוק לטיפול, ומבינה שלא. המשכתי לעניין פינוי הגופות. ההוראות שלנו הן לטפל בפצוע הקשה ביותר – ללא קשר אם מדובר בחייל או מחבל", אמרה.

עדויות נוספות ממשפטו של אזריה:
עד במשפט אזריה: "אם הייתי יודע שהוא הולך לירות הייתי עוצר אותו"
המג"ד הטיח באזריה אחרי הירי: "אתה כבר לא לוחם, אתה שקרן"
מפקד הגזרה העיד במשפט אזריה: "לא רואה הצדקה לירי של הנאשם"

אלאור אזריה, בית הדין הצבאי יפו. 6 ביולי 2016. מגד גוזני
"ביקשתי מהקב"ן שידבר איתו". אזריה ואביו, בדיון בשבוע שעבר/מגד גוזני

העדה נשאלה אם אזריה התריע בפניה על חגורת נפץ, ועונה בשלילה. בשלב זה התביעה הציגה לעדה תיעוד של השיחות בין השניים, אולם היא לא הייתה ליד הטלפון. לאחר מכן היא התקשרה אליו בחזרה. "עדכנו אותי שהיה חובש שירה במחבל מנוטרל ושאלו אם אני מכירה את האירוע, עניתי שלא והתבקשתי לבדוק זאת", העידה.

הפרמדיקית אמרה כי התקשרה לאחר מכן לאזריה. "אחרי השיחה בינינו התקשרתי לקב"ן ואמרתי לו שאלאור מאוד מבולבל. ביקשתי שידבר איתו (עם אזריה, ש"ב) כדי לבדוק מה קורה", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully