וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור בחברה שבה עבד ומפגש ראשון עם הנכדה הטרייה: החופשה של אולמרט

11.7.2016 / 21:10

לאחר שיצא מכלא מעשיהו בליווי רעייתו, ראש הממשלה לשעבר ניצל את יום החופש הראשון שלו בבילוי זמן רב עם משפחתו, בבתים של שניים מבניו בתל אביב. "הפגישה הייתה מאוד מרגשת, רוב המשפחה לא ראתה אותו שבועות ארוכים". ברביעי ישוב לכלא

צילום: יותם רונן, ראובן קסטרו ורוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: אור כהנא

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שיצא הבוקר (שני) לחופשה ראשונה מבית הכלא, העביר את יום החופש הראשון שלו זה חמישה חודשים במפגש עם בני משפחתו ובביקור במשרדי החברה ששימש יושב הראש שלה מאז שנת 2010. סמוך לשעה 8:00 הגיעו אנשי היחידה לאבטחת אישים לכלא מעשיהו, יחד עם אחת ממכוניות השרד של משרד ראש הממשלה. רעייתו עליזה התייצבה בעמדת הכניסה, שם חתמה ערבות על בעלה. בסיום ההליך, השניים יצאו מבין כותלי הכלא.

התחנה הראשונה הייתה משרדי קבוצת התעבורה "לבנת" ברמלה, מרחק של כמה דקות נסיעה מבית הכלא. אולמרט, שכיהן כיו"ר הקבוצה, הגיע למתחם החברה ברמלה שם היה ממוקם משרדו, ונפגש עם אנשי הצוות שלו, עם עובדים שונים ועם יו"ר הקבוצה אברהם לבנת, שהיה זה שמינה את אולמרט לתפקיד.

עוד בוואלה! NEWS:
בפעם הראשונה: אולמרט יצא הבוקר לחופשה מכלא מעשיהו
אסיר בליווי מאבטחי שב"כ: אהוד אולמרט ייצא לחופשה מהכלא
חיים רמון תוקף: "אתם לא מתביישים לעסוק בביקורים של אולמרט?"

אהוד אולמרט, יוצא מכלא מעשיהו לחופשה ראשונה. 11 ביולי 2016. ראובן קסטרו
נסע ישר לרמלה. אולמרט ביציאה מבית הכלא, היום/ראובן קסטרו

משם המשיך אולמרט לביתו של בנו הצעיר ביותר, אריאל, בתל אביב, שם פגש את נכדתו החדשה, שנולדה לפני עשרה ימים בלבד. בתום המפגש המרגש, ראש הממשלה לשעבר המשיך לביתו של בנו שאול בעיר, שם פגש את בני המשפחה. סמוך לשעה 11:00 יצאה רעייתו עליזה מביתם של בני הזוג ביישוב מוצא עילית, והצטרפה למשפחה כולה, כולל הילדים והנכדים, בביתו של שאול.

"הפגישה הייתה מאוד מרגשת, רוב בני המשפחה לא ראו אותו שבועות ארוכים", סיפר מקורב למשפחה לוואלה! NEWS. זאת, בשל נהלי הביקורים שלהם זכאי האסיר אולמרט – עד ארבעה מבקרים בלבד למשך חצי שעה, אחת לשבועיים. המשפחה הכינה ארוחה חגיגית ואולמרט נשאר לאורך היום בבית בנו. בשעות הערב הוא שב לביתו, שבו הוא מחויב לשהות במהלך הלילות על פי תנאי החופשה שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אהוד אולמרט מגיע לביתו, שכונת מוצא, ירושלים. 11 ביולי 2016. נועם מושקוביץ
ישוב לכלא ברביעי בבוקר. רכבו של אולמרט מחוץ לביתו, היום/נועם מושקוביץ

ביום רביעי בבוקר ישוב אולמרט לאגף 10 בכלא מעשיהו, על מנת להמשיך לשאת את עונשו שנקבע לשנה ושבעה חודשים לפחות, ב-15 בפברואר. בחודש שעבר פורסם לראשונה בוואלה! NEWS כי אולמרט הגיש בקשת יציאה לחופשה מהכלא לשב"ס. זאת, לאחר שסיים אולמרט לרצות רבע מתקופת המאסר שלו, מה שאפשר לו לצאת לחופשה הראשונה.

עונש המאסר נגזר על אולמרט בגין מעורבתו בפרשות הולילנד, טלנסקי ותיק השיבוש. הוא הורשע בעבירות של קבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. שלושה ימים לאחר שנכנס לכלא מעשיהו, ביקרה לראשונה עליזה אולמרט, תחת מעטה סודיות, את בעלה. בשירות בתי הסוהר הסבירו כי הביקור נערך במסגרת ביקורי המשפחה שאולמרט רשאי לקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully