וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בחברת הנדל"ן "אדמה" נעצר בחשד לגניבת 20 מיליון שקלים מלקוחותיו

11.7.2016 / 11:00

על פי החשד, הכספים הועברו לחשבונו של הבכיר ושימשו אותו לצרכיו הפרטיים. החקירה, שמנוהלת על ידי מפלג ההונאה ומס הכנסה, נפתחה לפני חודשיים, והיום נערכו חיפושים במשרדי החברה ובבתי חשודים. צפויים מעצרים נוספים

בנייה בפתח תקווה, יולי 2016. ראובן קסטרו
חיפושים נערכו בבתי חשודים בפרשת הנדל"ן/ראובן קסטרו

בכיר בחברת הנדל"ן "אדמה" נעצר היום (שני) בחשד למעורבות בגניבה של יותר מ-20 מיליון שקלים. על פי החשד, הכספים, שנגנבו מלקוחות החברה, הועברו לחשבונו של הבכיר ושימשו אותו לצרכיו הפרטיים.

בחודשיים האחרונים ניהלו במפלג ההונאה תל אביב בשיתוף עם מס הכנסה חיפה והצפון חקירה סמויה בחשד לעבירות של גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף, עבירות על חוקי מס הכנסה והלבנת הון. היום הפכה החקירה לגלויה כשנערכו חיפושים במשרדי החברה ובבתי חשודים. מדוברות משטרת תל אביב נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

במסגרת סדרת כתבות בעיתון "גלובס" פורסמו טענות של לקוחות החברה נגד בעל החברה. לקוחות רבים טענו שהעבירו כספים לידיו לרכישת קרקעות חקלאיות מ"אדמה", אך משלא קיבלו אותן או כשביקשו לבטל את החוזים, סירבו בחברה להשיב להם את הכספים, והלקוחות נותרו ללא קרקע וללא כסף. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשו גם בקשות פירוק נגד החברה. במקביל, הגישה החברה בקשת להקפאת ההליכים, ובהמשך הוגשה בקשה לפשיטת רגל.

לקריאה נוספת:
גורם במח"ש למומחה שעדותו הובילה לקריסת חקירה: אל תעיד יותר
בפעם הראשונה: אולמרט יצא הבוקר לחופשה מכלא מעשיהו
עד מדינה וגל מעצרים: המשטרה חוקרת פרשת פשיעה חמורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully