וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד מדינה וגל מעצרים: המשטרה חוקרת פרשת פשיעה חמורה

11.7.2016 / 0:35

כמה בני אדם נעצרו בחשד למעורבות בפרשה שבה ככל הנראה בוצע רצח בנוסף לפשעים חמורים נוספים. מעצרם התאפשר עקב גיוסו של עד מדינה. בית משפט השלום בראשון לציון הטיל צו איסור פרסום על הפרטים

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
הוטל צו איסור פרסום על פרטי הפרשה/ShutterStock

המשטרה עצרה אמש (ראשון) כמה חשודים במעורבות בפרשה העוסקת בפשע מאורגן, שבה קיים חשד לשורת פשעים חמורים ובהם רצח. בית משפט השלום בראשון לציון הטיל צו איסור פרסום על פרטי הפרשה, והיום יובאו החשודים להארכת מעצר בבית המשפט. מעצרם התאפשר בעקבות גיוסו של עד מדינה.

במסגרת אחד המשפטים על אודות פשיעה מאורגנת הנידונים בימים אלו, התקיים בחודש שעבר דיון במעצרם של שמונה נאשמים המשתייכים לארגון הפשיעה של שי מוסלי. בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את הדיון במעצרם של הנאשמים, זאת לאחר שהתקבל מידע חסוי הקשור לעניינם. השמונה מואשמים בין היתר ברצח בר כהן, אוהד פרנקו ודניאל סמארה.

דחיית הדיון ניתנה בעקבות בקשה לתעודת חיסיון שהגישה הפרקליטות לבית המשפט על מידע שהגיע לידיה הקשור לתיק. "המידע החסוי טעון בדיקה", נמסר מהפרקליטות. "מדובר במידע שעשוי להיות בעל השלכה על החלטת בית המשפט הנכבד. אנו סבורים כי לא יהיה זה נכון לקיים את הדיון הנוגע לתשתית הראייתית".

עוד בוואלה! NEWS:
מנדלבליט מאשר: נפתחה בדיקה בעניינו של ראש הממשלה
שקד: "לא נכון לאסור על ח"כים לעתור לבג"ץ"
בדרך לשינוי החוקה? ניצחון גדול לראש ממשלת יפן בבחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully