וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הספקתי אפילו להסתכל במראה": הפצוע מהפיגוע בגוש עציון מדבר

10.7.2016 / 13:45

איתן פינקל ואשתו בילו עם ששת ילדיהם בשבת אצל הוריה ביישוב מיצד. עם צאת השבת יצאו מהיישוב ונתקלו במחבל שארב בצד הדרך ופתח בירי לעברם. פינקל נפצע ברגלו והמשיך לנהוג עד שפגש בג'יפ צבאי וטופל בידי החיילים בשטח. "נסעתי עד לאמבולנס, ואיבדתי את ההכרה"

עריכה: שניר דבוש

איתן פינקל שנפצע אמש בפיגוע ירי בגוש עציון באורח קל עד בינוני סיפר הבוקר (ראשון) על רגעי האימה שעברו עליו ועל משפחתו. "העברנו את השבת אצל חמי וחמותי ביישוב מיצד ויצאנו משם בצאת השבת. היישוב נמצא על הר ובסוף הירידה לכביש הראשי יש צומת 'טי', פנייה שמאלה מובילה לשטחי הרשות הפלסטינית", שחזר פינקל. לדבריו, הכביש היה חשוך והוא האט את נסיעתו. במרחק מטרים ספורים מהצומת הבחינו הוא ואשתו בכלי רכב שעמד בצד הדרך. "ראינו מולנו את המחבל מחזיק במקלע, כשפלג גופו העליון מחוץ לרכב והוא מכוון עלינו", אמר.

יחד עם פינקל ואשתו נסעו גם ששת ילדיהם, הגדול שבהם בן שבע והקטן פעוט בן כשבוע בלבד. "נסענו מולו וחיכינו לבום. אשתי צרחה, אני צרחתי. איך שפנינו ימינה שמענו יריות", סיפר. לדבריו, שמע את שמשת הרכב שהתנפצה ושמח לגלות שהוא בחיים. "לא הספקתי אפילו להסתכל במראה. במרחק חמש-עשר דקות נסיעה משם פגשנו בג'יפ צבאי", הוסיף.

עוד בוואלה! NEWS:
בוטלה הרשעתו של פעיל ימין שהואשם באיומים על פרקליט המדינה
הנשיא לשעבר קצב עשוי להשתחרר מהכלא כבר בשבוע הבא
28 שנות מאסר לסוהר שערף את ראשה של אשתו וקבר אותו באצטדיון

איתן פינקל, פצוע מפיגוע הירי בגוש עציון, בית החולים שערי צדק, ירושלים. יולי 2016. משה שטיינמץ, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, משה שטיינמץ
"כל הדרך הודיתי לאל". פינקל בבית החולים יום למחרת הפיגוע/משה שטיינמץ , משה שטיינמץ, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

לדברי פינקל, תוך כדי הנסיעה הרגיש שהשריר ברגלו השמאלית נתפס ובהמשך חש כי הוא מאבד דם ופחד לאבד את הכרתו. "המשכתי לנסוע עד האמבולנס ורגע לפני שהגעתי איבדתי את ההכרה", סיפר. החיילים שהיו במקום הניחו על רגלו הפצועה של פינקל חוסם עורקים. "כל הדרך הודיתי לאל. אנחנו משפחה של שישה ילדים באוטו. אם הוא היה יורה בנו בכביש היורד מהיישוב, בטוח היה פוגע במישהו. אבל הוא לא ירה, השם עצר אותו. התכנון שלו היה לפגוע בי ולרסס את כולם. מישהו יכול להגיד שזה לא נס?", אמר.

לאחר שקיבל טיפול רפואי ראשוני בשטח, פונה פינקל לבית החולים שערי צדק בירושלים. פרופ' עמוס פייזר, מנהל המחלקה האורתופדית בבית החולים, אופטימי באשר למצבו. "הוא במצב טוב מאוד. להערכתי הוא נפגע משני קליעים. אחד התפרק לרסיסים בשוק. יש לו פגיעה תחושתית מינימלית בכף הרגל. היה לו מזל גדול מאוד", סיכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פיגוע ירי בצומת מיצד שבאזור תקוע. 9 ביולי 2016. דוברות גוש עציון, מערכת וואלה! NEWS
"לאיתן היה מזל גדול מאוד", סיפר הרופא שטיפל בפינקל. זירת הפיגוע, אמש/מערכת וואלה! NEWS, דוברות גוש עציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully