וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ על אורשר: "אדם חשוך שאין לו מקום בשידור הציבורי"

10.7.2016 / 12:02

ח"כ עמיר פרץ התייחס באולפן וואלה! NEWS לסערה סביב הפוסט הגזעני שפרסם מבקר הקולנוע של גלי צה"ל, וסיפר על החיבור המשפחתי שלו למיסטיקה המזרחית: "במה זה שונה מאדם בצפון תל אביב שמשלם לפסיכולוג 200 דולר לפגישה?"

עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: יפעת רוזנברג, תחקיר: אסתי סדקה, הפקה: רוית כהן צפרירי

"כל חיי נלחמתי נגד השימוש בשד העדתי", אמר היום חבר הכנסת עמיר פרץ בראיון לאולפן וואלה! NEWS בהתייחס לסערת גידי אורשר והפוסט שפרסם מבקר הקולנוע של גלי צה"ל בפייסבוק, ובו יצא בין היתר נגד "היללנים המקצועיים מן המזרח". "הדיון שאורשר ואחרים מקיימים גורם לשסע מדמם, זה מקומם אותי".

"כאיש מחנה השלום, איש הצדק החברתי – אני צריך להתנצל בשמו של אורשר", אמר פרץ. "אני מפטר אותו ממחנה השלום, זו אמירה שאין לה מקום בחברה הישראלית".

פרץ סיפר כי הוא מחובר לאמונה במיסטיקה מזרחית וסיפר כי "אמא שלי הייתה הולכת לבאבא סאלי, והיא קיבלה בקבוק של מים. באותה תקופה הייתי פצוע מאוד קשה, שכבתי בבית החולים בסורוקה. היא מרחה אותי במים מהבקבוק. אני לא בטוח שהמים תרמו להחלמתי, אבל אני בטוח שהיא הייתה בטוחה שהבן שלה יבריא. במה זה שונה מאדם בצפון תל אביב שמשלם לפסיכולוג 200 דולר לפגישה? הוא מאמין למי שמדבר איתו".

עוד בוואלה! NEWS:
גידי אורשר הושעה מגל"צ; נתניהו: "דעות חשוכות וגזעניות"
28 שנות מאסר לסוהר שערף את ראשה של אשתו וקבר אותו באצטדיון
זרועה הארוכה של המשטרה: היורה בדאלאס חוסל עם רובוט - וארה"ב סוערת

עמיר פרץ באולפן וואלה. ראובן קסטרו
ח"כ עמיר פרץ באולפן וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

פרץ הדגיש כי הוא לא מוצא מקום להגן על אמו למול דבריו של אורשר: "הוא לא יגרום לנו להרגיש מושפלים או מדרים. הנזק שנגרם בבניית השסע הזה הוא בלתי הפיך. היום בו נבחרתי ליו"ר מפלגת העבודה היה ציון דרך בחברה הישראלית", התייחס פרץ למוצאו. "ראיתי את קבירת השד העדתי כאחת המשימות שלי, ומה שמשדר אורשר הוא התנשאות ואליטיסטיות".

ראש הממשלה נתניהו התייחס לדבריו של אורשר, וכתב כי "הדברים החמורים שפורסמו בסוף השבוע האחרון על ידי מבקר הקולנוע של גלי צה"ל, ובהם הכפשות בוטות ובזויות נגד בני עדות המזרח ראויים לכל גינוי". לטענתו, "לאדם בעל דעות חשוכות וגזעניות מסוג זה אין שום מקום בשידור הציבורי בישראל. נגד הקולות המנסים לזרוע פירוד בינינו, עלינו לפעול יחד לאחדות בעם ישראל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גידי אורשר, מבקר הקולנוע של גלי צה"ל. דודו בכר/ הארץ, הארץ
אורשר. עורר סערה/הארץ, דודו בכר/ הארץ

בתגובה לדברי ראש הממשלה אמר פרץ כי "אורשר צריך להתבייש, אבל גם ראש הממשלה צריך. הוא מחפשת להסית ולפלג בכל הזדמנות. היה עדיף לו ביום הזה לשמור על שתיקה", סיכם חבר הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully