וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורשר הגיב לסערה: "מתנצל, אבל דבריי נכתבו מתוך אהבה ודאגה לציבור"

מבקר הקולנוע של גלי צה"ל הסביר בריאיון לתחנה את הפוסט שעורר עליו תרעומת רבה. "מתנצל אם יש מישהו שנפגע מהדברים האלה, אבל רוח הדברים – לקידמה, ושיתוף פעולה של העדות", הסביר. אורשר הושעה מעבודתו, אך השרה רגב דורשת לפטרו: "גזעני להחריד"

צלם: עידו שחם | עריכה: מתן חדד | כתבת: טלי קיים

"אני מתנצל אם יש מישהו שנפגע מהדברים האלה, אבל רוח הדברים – לקידמה, ושיתוף פעולה של העדות", כך אמר הבוקר (ראשון) מבקר הקולנוע של גלי צה"ל, גידי אורשר, בתגובה ראשונה לפוסט שהסעיר את המערכת הפוליטית, שבו יצא בין היתר נגד "היללנים המקצועיים מן המזרח". אורשר הסביר בתכניתו של ניב רסקין בתחנה הצבאית כי התכוון לכתוב נגד הבמאי רון כחלילי, ולא נגד בני עדות המזרח.

"מה שפורסם נכתב מתוך דאגה לחברה שלנו, מתוך אהבה לרובו של הציבור", ניסה להבהיר אורשר שאמר שכתב את הפוסט "כדי לחזק מול כוחות חושך שמנסים לפלג ולהחזיר אותנו אחורה". על התגובות החריפות שזכה להן מאז פרסום הפוסט אמר כי "אנשים הבינו את הטקסט באופן שונה לחלוטין, ולא נותר לי אלא להצטער על כך. הכוונה הייתה טובה אבל פוליטיקאים וקבוצות לחץ הפכו את הקערה על פיה".

עוד בוואלה! NEWS:
גידי אורשר הושעה מגל"צ; נתניהו: "דעות חשוכות וגזעניות"
זרועה הארוכה של המשטרה: היורה בדאלאס חוסל עם רובוט - וארה"ב סוערת
תיעוד: דאעש מפיל את מסוק הקרב הרוסי בסוריה - והורג שני טייסים

גידי אורשר יו"ר טקס פרסי אופיר. ברני ארדוב
"אנשים הבינו את הטקסט באופן שונה". אורשר/ברני ארדוב

הוא תקף בחריפות את הפוליטיקאים שהגיבו לדבריו, ביניהם ראש הממשלה, שר הביטחון ושרת התרבות, ואמר כי "כדי לקדם את האג'נדות שלהם הם מוכנים להאשים אותך גם בדברים שלא עשית", ומדגיש כי "לא פחות מאלה שהשמיצו, היו מי שחיזקו את ידי והבינו את כוונת הפוסט". הוא שב והתנצל על הבנת הדברים הלקויה ואמר כי "אני עומד מאחורי הדברים מצד אחד, ומצד שני – מי שלא הבין אותם, חבל מאוד".

שרת התרבות מירי רגב הגיבה אמש לפוסט של אורשר ומסרה כי היא פנתה למפקד תחנת הרדיו הצבאית ירון דקל, ודרשה ממנו "לפטר לאלתר את אורשר לאחר שהתבטא באופן גזעני להחריד נגד עדות המזרח, נגד הדת והמסורת היהודית ונגד ציבור שלם שהוא אינו נמנה עליו, אבל סבור כי הוא יכול לבוז לו". דקל החליט אמש להשעות את אורשר מעבודתו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נתניהו: "הכפשות בוטות ובזויות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב גם הוא לדבריו של אורשר ומסר כי "הדברים החמורים שפורסמו בסוף השבוע האחרון על ידי מבקר הקולנוע של גלי צה"ל, ובהם הכפשות בוטות ובזויות נגד בני עדות המזרח ראויים לכל גינוי". לטענתו, "לאדם בעל דעות חשוכות וגזעניות מסוג זה אין שום מקום בשידור הציבורי בישראל. נגד הקולות המנסים לזרוע פירוד בינינו, עלינו לפעול יחד לאחדות בעם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully