וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שניהל מעבדת סמים במועדון לילה - בנו של יעקב אלפרון

10.7.2016 / 8:05

הוארך מעצרו של עומר אלפרון, שנעצר עם שלושה בני אדם נוספים בחשד שניהלו מעבדת סמים במועדון "הפלקה" בתל אביב. המועדון נסגר לאחרונה, ובמשטרה חושדים כי הוא הוסב למעבדת סמים ענקית. אלפרון הכחיש: "המשטרה סתם עצרה אותי"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

עומר אלפרון הוא החשוד שנעצר אמש (שבת) יחד עם שלושה בני אדם נוספים, בחשד שהפעילו מעבדת סמים ענקית, במבנה שהיה בו עד לאחרונה מועדון "הפלקה" המוכר בתל אביב. אלפרון הוא בנו של ראש ארגון הפשע יעקב אלפרון, שחוסל ב-2008. מעצרו של אלפרון ושל יתר המעורבים בפרשה הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד יום חמישי, ותיק החקירה הועבר לימ"ר תל אביב.

אלפרון מכחיש כי היה מעורב בהפעלת מעבדת ההידרו. "האופנוע שלי היה חונה ליד. לא נכנסתי למבנה הלכתי ברחוב וסתם המשטרה עצרה אותי", טען אלפרון הלילה בבית המשפט בתל אביב, לשם הובא עם החשודים הנוספים ציון דדוש מיהוד, ניסים יוגב ממודיעין ושחר אסרף מכפר סבא שעל פי טענת המשטרה הגיע יחד עם אלפרון למקום.

עוד בוואלה! NEWS:
זרועה הארוכה של המשטרה: היורה בדאלאס חוסל עם רובוט - וארה"ב סוערת
גידי אורשר הושעה מגל"צ; נתניהו: "דעות חשוכות וגזעניות"
סם ממית לחולים סופניים: ההצעה שתתיר המתת חסד חוזרת לממשלה

עומר אלפרון בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, 9 ביולי 2016. ניב אהרונסון
עומר אלפרון בדיון הארכת מעצרו/ניב אהרונסון

אלפרון טען כי אין לו קשר לחשודים האחרים. לטענתו מאז 2008 אז הורשע בעבירות אלימות לא פעל בתחום הפלילי: " משנת 2008 לא ראיתי בית משפט". במשטרה טוענים כי תצפית השוטרים הבחינה באלפרון יוצא מהבניין בו פעלה המעבדה שבה נמצאו שתילים של קאנביס.

מפקד מחוז תל אביב במשטרה ניצב משה צ'יקו אדרי החליט להעביר את תיק החקירה מידי חוקרי מרחב יפתח שחשפו השבוע שלוש מעבדות הידרו גדולות שאחת מהן היא מעבדת הידרו במועדון הפלקה לידי חוקרי ימ"ר תל אביב המרכזים את הפעילות כנגד משפחת אלפרון.

מועדון הפלקה, שבו החלו את דרכם רבים מגדולי הזמר המזרחי, נסגר לאחרונה, ולהערכת המשטרה, קבוצת עבריינים השתלטה על המבנה. על פי מידע שהגיע לידי המשטרה, המועדון הפך לאחר סגירתו למעבדת ענק לייצור הידרו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
המשטרה פשטה על מעבדת גידול מריחואנה במועדון הפלקה בתל אביב, 9 ביולי 2016. חטיבת דובר המשטרה
כ-2,000 שתילים במועדון לילה/חטיבת דובר המשטרה

השבוע פשטו בלשי מרחב יפתח על שני מבנים באזור המרכז ששימשו כמעבדות לגידול הידרו, ואמש פשטו על המבנה השלישי, מועדון "הפלקה". שני המבנים שעליהם פשטה המשטרה במהלך השבוע הם דירות מגורים בראשון לציון, שעברו הסבה למעבדות לגידול מריחואנה. המשטרה בודקת אם יש קשר בין המעבדות. על פי הודעת המשטרה, השוטרים שפשטו על "הפלקה" הופתעו מהכמות האדירה של שתילים – כ-2,000 – במצבי גידול שונים.

שמו של עומר אלפרון עלה לכותרות ב-2013, כשנעצר עם אחיו דרור לאחר שנקלע לעימות אלים עם שוטרים שהגיעו לערוך חיפוש בביתם בהרצליה. בית המשפט החליט לשחרר את השניים, לאחר שקבע כי אין הצדקה להשאירם במעצר, שכן מדובר "לכל היותר בדחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully