וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בדאלאס מסעיר את ארה"ב, גל טביעות בשדות ים | כותרות השבת

פרטים חדשים נחשפו מחקירת הירי בו נרצחו חמישה שוטרים בטקסס, רצח של בני זוג יהודים בקזנבלנקה ובת 13 שטבעה למוות בחוף שדות ים. אילו אירועי החדשות של סוף השבוע

בני זוג יהודים מקזבלנקה נרצחו; גופותיהם בותרו והחלקים פוזרו בעיר

בני זוג יהודים שחיו בקזבלנקה שבמרוקו נרצחו ביום ראשון האחרון, ככל הנראה על ידי הגנן שלהם, שרצה לגנוב את כספם ורכושם. מחקירת המשטרה בעניין הרצח עולה כי הגנן של הזוג, סם טולדנו וויקי שטרית, נקלע לחובות כלכליים ולכן החליט על פי החשד לרצוח אותם.

בנוסף נמסר כי בעמוד הפייסבוק של ג'ונסון, שבינתיים הוסר, הובעה אהדה לארגוני שחורים קיצוניים. בין היתר עשה ג'ונסון "לייק" לאלייז'ה מוחמד, מנהיג דתי אמריקני-אפריקני שהוביל את ארגון "אומת האסלאם" הרדיקלי, ול"הפנתרים השחורים החדשים", ארגון המוגדר "קבוצת שנאה" על ידי הליגה נגד השמצה. כמו כן בין התמונות שהעלה ג'ונסון לחשבון נמצא "הדגל הפאן אפריקני" וכרזת "כוח שחור" (Black Power).

הרצוג: במחצית השנייה של 2017 יתקיימו פריימריז במפלגת העבודה

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג אמר היום כי הפריימריז במפלגת העבודה ייערכו במחצית השנייה של 2017. הרצוג אמר את הדברים במסגרת אירוע "שבתרבות" בתיאטרון חולון בהנחיית העיתונאית נחמה דואק, והוסיף כי ועידת המפלגה תתכנס בשבועות הקרובים.

במפלגת העבודה דוחים זה שבועות את ההחלטה על כינוס ועידת המפלגה שבה יוכרע מתי יתקיימו הפריימריז. לפי ההערכה, הרצוג מעוניין לדחות ככל האפשר את קיום הבחירות המקדימות על ראשות המפלגה. אך גם מי שעשוי להתחרות בהרצוג, חברי הכנסת שלי יחימוביץ', עמיר פרץ ואראל מרגלית, לא חש בבהילות בקיום הפריימריז לפני סוף השנה הנוכחית.

חקירת הירי בדאלאס: חומרים להכנת פצצות נמצאו בבית הרוצח

יום אחרי הירי בדאלאס שבטקסס, פרסמה הלילה המשטרה עדכון על חקירת האירוע הקשה שבו נרצחו חמישה שוטרים בעת הפגנה נגד אלימות המשטרה כלפי שחורים. מההודעה עולה כי בביתו של מייקה ג'ונסון, חייל מילואים שחור בן 25 ללא עבר פלילי, נמצאו חומרים המשמשים להכנת פצצות, יחד עם אפודי מגן, רובים ותחמושת ואף יומן שעוסק ב"טקטיקות לחימה"

12 שעות אחרי רצח השוטרים בטקסס: הרוגה ו-3 פצועים מירי בטנסי

אישה נהרגה ושלושה בני אדם נוספים, בהם שוטר, נפצעו אמש מירי שבוצע בידי גבר בן 37 במדינת טנסי שבארצות הברית. החשוד בירי, לאקים קאון סקוט, פתח באש לעבר מכוניות נוסעות בכביש מהיר ואמר בחקירתו כי עשה את המעשה עקב כעסו על תקריות הירי האחרונות בארצות הברית. אתמול בבוקר נרצחו חמישה שוטרים לאחר הפגנות נגד אלימות המשטרה בדאלאס שבטקסס.

סקוט האפרו-אמריקני ירה ללא הבחנה והרג ופצע אזרחים לבנים בלבד. הוא נפצע בחילופי האש שניהל עם כוחות המשטרה ואושפז בבית החולים, אך בסיום אשפוזו הוא צפוי לעמוד לדין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תוך שלושה ימים: בת 13 ושני צעירים טבעו למוות בחוף שדות ים

שלושה בני אדם טבעו למוות בשלושת הימים האחרונים בחוף שדות ים שליד קיסריה. הבוקר נמשה מהמים צעיר בן 23 כשהוא ללא רוח חיים. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

אתמול מתה נערה בת 13 מכרכור לאחר שטבעה בים באותו החוף. הנערה אותרה בידי ספינה של חיל הים בעודה במים והובאה מחוסרת הכרה לחוף, שם טופלה בידי צוות מד"א. לאחר ניסיונות החייאה, היא פונתה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נקבע מותה. שלשום טבע למוות צעיר בן 28 בחוף שדות ים. יחד עמו טבעו שני צעירים נוספים שנפגעו באורח קל.

צעיר ניסה לסייע לרכב בכביש 6, ומת מנפילה; אחר נהרג בתאונה באשקלון

תושב בית צפאפא בן 24 נהרג הלילה בנפילה מגובה שישה מטרים במחלף עירון בכביש 6. ככל הנראה הוא יצא כדי לסייע לרכב שנתקע, ואז נפל מגשר. תחילה נפצע הצעיר באורח קשה וחולץ על ידי מסוק שהוזנק לזירה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה על ידי צוותי מד"א, אולם שם נקבע מותו.

ממשיכה להתגרות: קוריאה הצפונית ערכה ניסוי נוסף בטיל בליסטי

קוריאה הצפונית ערכה הלילה ניסוי שבמסגרתו שיגרה טיל בליסטי מצוללת - כך הודיע צבא קוריאה הדרומית. על פי ההודעה, בערך בשעה 4:30 (שעון ישראל) הצוללת שיגרה את הטיל ממזרח לחצי האי קוריאה. צבא קוריאה הדרומית טען היום כי הניסוי הבליסטי ככל הנראה כשל בשלב מוקדם.

מחלקת המדינה של ארצות הברית גינתה את שיגור הטיל וטענה כי מדובר בהפרת החלטת מועצת הביטחון של האו"ם. "אנו קוראים לקוריאה הצפונית להימנע מפעולות היכולות להעלות את המתיחות באזור ולהתמקד בצעדים להגשמת התחייביותיה הבינלאומיות", נמסר. הצבא האמריקני הצליח לאתר את הטיל ופרסם הודעה לפיה הוא נפל בים מול חופיה של יפן ולא היווה איום לצפון אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully