וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 שעות אחרי רצח השוטרים בטקסס: הרוגה ו-3 פצועים מירי בטנסי

החשוד בירי, בן 37, נכנס לחדר מלון לאחר שהכה את פקידת הקבלה וירה מהחלון לעבר כלי רכב נוסעים בכביש מהיר. הוא נפצע בחילופי אש עם שוטרים שהגיעו למקום, ומחקירתו עולה שפגע רק בלבנים ועשה זאת עקב כעס על אלימות המשטרה

עריכה: אוהד פיטר

(בווידאו: צלפים ירו למוות בשוטרים בדאלאס, טקסס)

אישה נהרגה ושלושה בני אדם נוספים, בהם שוטר, נפצעו הערב (שישי) מירי שבוצע בידי גבר בן 37 במדינת טנסי שבארצות הברית. החשוד בירי, לאקים קאון סקוט, פתח באש לעבר מכוניות נוסעות בכביש מהיר ואמר בחקירתו כי עשה את המעשה עקב כעסו על תקריות הירי האחרונות בארצות הברית. הבוקר נרצחו חמישה שוטרים לאחר הפגנות נגד אלימות המשטרה בדאלאס שבטקסס.

סקוט האפרו-אמריקני ירה ללא הבחנה והרג ופצע אזרחים לבנים בלבד. הוא נפצע בחילופי האש שניהל עם כוחות המשטרה ואושפז בבית החולים, אך בסיום אשפוזו הוא צפוי לעמוד לדין.

מהחקירה עלה בנוסף כי סקוט היה חמוש ברובה ובאקדח ונשא עליו כמות גדולה של תחמושת. הוא פתח באש מחלון של מלון "דייז אין" לעבר הכביש, זאת לאחר שהיכה ופצע את פקידת הקבלה כדי להיכנס למלון.

עוד בוואלה! NEWS:
פעילי זכויות השחורים המומים מהירי בדאלאס: "לא עודדנו אלימות"
היורה מדאלאס: בן 25 שרצה להרוג "אנשים לבנים - בעיקר שוטרים"
אובמה על רצח השוטרים בדאלאס: "מתקפה אכזרית, מחושבת ומתועבת"

זירת ירי לעבר כביש מהיר במדינת טנסי בארצות הברית. 8 ביולי 2016. טוויטר, ספק 500
היורה היה חמוש ברובה ובאקדח ונשא תחמושת רבה. זירת הירי בטנסי/ספק 500, טוויטר

האירוע הקשה הגיע 12 שעות בלבד לאחר רצח השוטרים בדאלאס, שם פתחו צלפים באש לעבר כוחות המשטרה בהפגנה. אחד היורים, שזוהה כמיקה ג'ונסון, תושב אזור דאלאס וחייל מילואים בצבא ארצות הברית, התבצר במכוניתו בעת האירוע וחוסל בידי רובוט חבלני של המשטרה לאחר שאיים ברצח בני אדם נוספים.

כפי הנראה, המניע למעשה של ג'ונסון היה תקריות הירי שכוונו נגד אפרו-אמריקנים בארצות הברית בעת האחרונה. על פי הודעת מפקד המשטרה של העיר, אמר כי ג'ונסון "כעס על המשטרה ורצה להרוג לבנים, ובפרט שוטרים לבנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully