וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החום הכבד: 12 בני אדם התייבשו למוות בפקק תנועה באינדונזיה

המכוניות שעמדו בפקק התנועה שנוצר באי ג'אבה לאחר עיד אל-פיטר השתרכו לאורך 21 קילומטרים. רבים מהקורבנות שמצאו את מותם היו קשישים שהיו מותשים מההמתנה ומהחום, ופעוט אחד מת משאיפת אדי המכוניות הרעילים

פקקים ביציאה מג'קרטה, בירת אינדונזיה, בעיד אל-פיטר שבסיום חודש רמדאן. 2 ביולי 2016. AP
המתינו מותשים וללא מים. פקק בג'קרטה, בשבוע שעבר/AP

לפחות 12 בני אדם מתו מהתייבשות לאחר ששהו במכוניותיהם בפקק תנועה ענק שנמשך כמה ימים באי ג'אבה שבאינדונזיה. כלי הרכב היו מלאים באזרחים שביקשו לשוב לבתיהם בכפרים לאחר חגיגות עיד אל-פיטר, שמסמן את סופו של חודש רמדאן, אך רבים מצאו את מותם כשהמתינו מותשים וללא מים. מרבית הקורבנות היו קשישים שמתו במכוניות הלוהטות, ופעוט אחד אף הורעל למוות מאדים רעילים בסביבת כלי הרכב.

החום הכבד הוא זה שהכריע את רוב הקורבנות. בימים שבהם נמשך הפקק הגדול, הטמפרטורה בעיר ברבס הסמוכה לצומת שבה "נתקעו" מאות כלי רכב עמדה על 30 מעלות. על אף שהרשויות באינדונזיה הקימו קו חם לסיוע לנהגים בשל העומסים החריגים של עיד אל-פיטר, לא ברור כיצד כוחות חילוץ יכולים היו להגיע אל הזקוקים לעזרה בין מאות המכוניות.

אורכו של פקק התנועה היה 21 קילומטרים, ורוב מקרי המוות התרחשו בין יום ראשון ויום שלישי. "אין מקום על הכבישים. אין לנו פתרון לכך", אמר דובר שר התחבורה האינדונזי, חמי פרמורהרג'ו. בתקשורת המקומית כבר דווח כי הכבישים בבירה ג'קרטה צפויים להיות עמוסים במיוחד בסוף השבוע הנוכחי, וממשרד הבריאות בבירה נמסר כי תושבים המתכננים נסיעות ארוכות צריכים לנוח לצד הדרך ולנקוט באמצעי זהירות.

עוד ידיעות מהעולם:
חרף האזהרות של רוסיה וסין: ארה"ב תציב מערכת טילים בדרום קוריאה
היורה מדאלאס: בן 25 שרצה להרוג "אנשים לבנים - בעיקר שוטרים"
לראשונה מאז מרגרט תאצ'ר: אישה תעמוד בראש ממשלת בריטניה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully