וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה במעלה אדומים: האב התבשר על בנו שהתאבד - ושם קץ לחייו

7.7.2016 / 17:09

רון בן חור, המתגורר ביישוב שואבה הסמוך לירושלים, שם קץ לחייו בבית שבו התגורר עם אחיו. האחרון סיפר לאביהם - מנהל אגף הביטחון של מעלה אדומים, שנסע לבית קפה בעיר וביקש את אקדחו של אחד המאבטחים שאותו הכיר. הוא הלך לרכבו, וירה בעצמו למוות

חשד לרצח והתאבדות, מעלה אדומים. אפריל 2016. נועם מושקוביץ
האב היה איש אבטחה/נועם מושקוביץ

טרגדיה משפחתית כפולה: רון בן חור בן ה-31 שם הבוקר (חמישי) קץ לחייו ביישוב שואבה שליד ירושלים. הבוקר הוא החל בעבודה חדשה כמאבטח וירה בעצמו באמצעות נשקו האישי. אחיו, שהתגורר עמו, בישר לאביהם - חיים בן חור, מנהל אגף הביטחון של מעלה אדומים בשנות ה-50 לחייו, על שאירע. האב נסע לזירה, שם לקחו ממנו שוטרים שהיו במקום את נשקו האישי. משם הוא המשיך בחזרה למעלה אדומים, נכנס לבית קפה וביקש ממאבטח המועסק אצלו את נשקו אישי. האב נכנס לרכבו והשתמש בנשק כדי לשים קץ לחייו. לפי מכרים של המשפחה, הקשר בין האב לבין בנו הבכור היה מיוחד מאוד. למשפחה עוד שלושה ילדים - בן צעיר שהתגורר עם זה ששם קץ לחייו ועוד זוג תאומים צעירים יותר.

"בשעת הבשורה המרה מתעוררות לעיתים תגובות קשות מאוד, שאחת מהם עלולה להיות פגיעה עצמית", אמר פרופ' חגי חרמש, מנהל מרפאת מבוגרים במרכז לבריאות הנפש "גהה" וחבר בהנהלת עמותת "בשביל החיים". "לאור זאת, חשוב מאד לא רק לנטרל חפצים העשויים לסייע בפגיעה העצמית, אלא להיות בקרבת בן המשפחה מקרבה ראשונה או חברים קרובים במיוחד שחוו זה עתה את האובדן, ולשים לב היטב לכל מה שהם עושים – אפילו אם הוא הולכים לבדם לחדר סמוך. יש בכך גם תמיכה רגשית שהם זקוקים לה וגם הגנה על שלומם. חשוב שתהיה דמות זמינה שיוזמת קשר בימים ובשבועות הראשונים, גם אם לעיתים יש תגובות של ריחוק".

הלוויית השניים תתקיים הלילה בשעה 23:30 בבית העלמין במישור אדומים. עיריית מעלה אדומים מסרה כי "ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, הנהלת העירייה, ועד העובדים ועובדי העירייה מרכינים ראש ומשתתפים בצערה העמוק של משפחת בן חור".

עוד בוואלה! NEWS:
הוריה של הלל הגיעו לנחם בבית הנרצח בעתניאל: "שאימא תחזור מהר"
שוטר עצר שחור לבדיקה וירה בו למוות; בת זוגו תיעדה את הרגע שאחרי
"המצב רע מאוד": אסד קטע את הנתיב האחרון של המורדים לחאלב

(עדכון ראשון: 15:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully