וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריה של הלל הגיעו לנחם בבית הנרצח בעתניאל: "שאימא תחזור מהר"

7.7.2016 / 15:11

בני משפחתה של בת ה-13 שנרצחה בקריית ארבע קמו משבעה, והגיעו לנחם את משפחתו של מיכאל מרק. "ציירו לאמכם ציורים יפים", אמרו ההורים לילדיו. מצבה של אמם, חוי, המאושפזת בבית החולים מוסיף להשתפר

עריכה: יאיר דניאל

הוריה של הלל יפה אריאל, שנרצחה בפיגוע דקירה בקריית ארבע, קמו הבוקר (חמישי) מהשבעה על בתם, והגיעו לנחם בהתנחלות עתניאל את משפחתו של מיכאל מרק, שנרצח בפיגוע הירי בכביש 60 ביום שישי האחרון. הוריה של אריאל אמרו לילדיו של מרק: "אנחנו מברכים אתכם, שאימא תבריא ותחזור מהר, היא תראה אתכן שמחות ותעשו לה ציורים יפים". הם הוסיפו כי להם נשארו שתי בנות, בנות שמונה וארבע.

עד למפגש סיפר כי רינה, אמה של אריאל, חיבקה את בנותיהם של בני הזוג מרק. לדבריו, "המפגש היה מרגש ומאוד סוחף. הרבה השתחרר בשני הצדדים". הבוקר חל שיפור נוסף במצבה של חוי מרק, שנפצעה ביום שישי בפיגוע בכביש 60. כך נמסר מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שבו היא מאושפזת. כעת היא בהכרה מלאה, מצבה מוגדר בינוני והיא משוחחת עם משפחתה. שניים מילדיהם של חווי ומיכאל נפצעו אף הם.

גם שר התיירות יריב לוין הגיע הבוקר לנחם את משפחת מרק בעתניאל. "זכיתי להכיר משפחה מדהימה, חזקה ומלאת אמונה וגדלות נפש", אמר לאחר הביקור. לוין הוסיף: "במהלך שיחתנו שמעתי מאימו של מיכאל ז"ל על החזון התיירותי שהיה לו לאזור חברון. אנו משקיעים מאמצים ותקציבים רבים בפיתוח התיירות באזור מיוחד זה, ובכוונתי להמשיך לפעול על מנת להגשים ולקדם גם את חזונו ואת רעיונותיו המיוחדים של הרב מרק ז"ל".

לקריאה נוספת:
משפחת המחבל שרצח את הלל יפה אריאל קיבלה צו הריסה לביתה
מרצה בבר אילן קרא להתנחלויות "פסיכוזה קולקטיבית" - ועורר סערה
"אבא איזן בין קודש לחול": בנו היוצא בשאלה של הנרצח בפיגוע מדבר

הוריה של הלל אריאל מבשקרים בשבעה של משפחתו של מיכאל  מרק בעתניאל. מועצת הר חברון, מערכת וואלה! NEWS
הפגישה המרגשת בבית משפחת מרק/מערכת וואלה! NEWS, מועצת הר חברון

ביום חמישי בבוקר פרץ המחבל מוחמד טראיירה לביתה של אריאל ודקר אותה למוות במיטתה. למקום הוקפצה כיתת כוננות וירתה בו למוות. אריאל פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם נקבע מותה. במהלך ההשתלטות על המחבל נפצע באורח קשה יהושע גלבוע, בן 31, החבר בכיתת הכוננות. היום נמסר מבית החולים כי חל שיפור במצבו.

שלשום חילקו כוחות צה"ל והמנהל האזרחי צו המודיע על כוונה להרוס את בית המחבל מוחמד טראיירה. מאז הפיגוע נעצרו שני אחיו ואחותו של טראיירה בחשד שידעו על כוונותיו של אחיהם בן ה-17, ולא דיווחו עליהן.

(עדכון ראשון: 14:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully