וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 חודשים אחרי שהכלה נפצעה קשה בתאונת אוטובוס - נפצע גם החתן

שרה שפרלינג נפצעה בתאונה הקטלנית בכביש 1 בפברואר, כמה ימים לפני חתונתה. פציעתה הובילה לדחיית החתונה, ואמש התבשרה הכלה שארוסה, יעקב קסטלניץ, נפצע בינוני מפגיעת אוטובוס בירושלים

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: טל רזניק

בווידאו: אביה של שפרלינג - "צריכים עוד הרבה תפילות"

חמישה חודשים אחרי שארוסתו נפצעה באורח קשה בתאונת האוטובוס בכביש 1, נפצע יעקב קסטלניץ בתאונת אוטובוס שאירעה אתמול (רביעי) בצומת גולדה מאיר בירושלים. קסטלניץ, כבן 27, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. במהלך הלילה מצבו השתפר מעט ומוגדר כעת קל וארוסתו התעדכנה בפציעתו.

חתונת השניים הייתה אמורה להיערך ימים בודדים אחרי התאונה הקשה בקו 402, שגבתה את חייהם של שישה בני אדם בפברואר האחרון. אך פציעתה הקשה של הכלה, שרה שפרלינג כבת 20, שנמצאת עד היום בהליך שיקום, הובילה לדחיית האירוע.

גם אמה של שרה הייתה אמורה להצטרף איתה לנסיעה, אולם ברגע האחרון לא עשתה זאת. אחותה הצעירה של שרה, ברכה, נפצעה באורח קל בתאונה ושוחררה באותו היום מבית החולים קפלן ברחובות. היא הייתה זו שעדכנה את ההורים בפרטי המקרה.

לקריאה נוספת:
הנהג מהתאונה בכביש 1 הודה שנגע בקופסה השחורה - אך לא הואשם בשיבוש
נהג האוטובוס חשוד בשיבוש החקירה; עשה תאונה דומה בעבר עם 18 פצועים
נהג המשאית מהתאונה בכביש 1: האוטובוס פגע בה ברגע שירדתי ממנה

תוכל להוסיף לתמונות האלה את מילות המפתח: תאונה, תאונת דרכים, תאונות דרכים, כביש 1. עזריאל שניצר, זק"א, ספק 500
ביש מזל. התאונה הקטלנית בכביש 1 בפברואר/ספק 500, עזריאל שניצר, זק"א

ידה הימנית של שפרלינג נקטעה, אולם הצוותים הרפואיים הצליחו לחבר אותה בחזרה. "היא הגיעה אלינו עם פגיעה קשה בגפה העליונה, עם שברים פתוחים", הסביר אז ד"ר ארז אבישר, מנהל יחידת כירורגיית כף יד בבית החולים אסף הרופא. "נעשה קיבוע של השברים, ובניתוח משולב בוצע למעשה חיבור של הגפה בחזרה עם כלי הדם, העצבים והעצמות וכרגע היא חזרה להתאוששות", הוסיף.

לפני שבועיים הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד נהג אוטובוס קו 402 חיים ביטון בגין גרימת מוות ברשלנות ועבירות נוספות עקב אחריותו לתאונה. הפרקליטות ביקשה גם לפסול את רישיונו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. ביטון לא הואשם בשיבוש הליכי חקירה אף שנחשד בכך שהוציא את הטכוגרף (מכשיר ובו דיסקה המסמנת זמן, מרחק, מהירות נסיעה ושעות עבודתו של הנהג, א"ס), כשהבין כי הוא מעורב בתאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully