וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בשב"ס: אנשי הרב פינטו מפעילים לחץ על הנציבה להוציאו לחופשה

4.7.2016 / 10:00

בכירים בארגון טוענים כי הנציבה קלינגר נפגשה בניגוד לנהלים עם סנגוריו של הרב, שיצא באפריל לחתונת אחיו לפני ליל הסדר וכך קיבל יומיים חופשה. שב"ס: "בקשת האסיר טרם אושרה, הנושא לא נדון בפגישה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

בווידאו: הרב פינטו יוצא לחופשה לחתונת אחיו ולליל הסדר, אפריל

לאחר שיצא לחתונת אחיו כמה שעות לפני ליל הסדר באפריל וכך "זכה" בחופשה של יומיים, בכירים בשירות בתי הסוהר (שב"ס) טענו היום (ראשון) כי מקורביו של הרב יאשיהו פינטו פנו לנציבה רב-גונדר עופרה קלינגר בבקשה להוציאו לחופשה נוספת. למרות מידע מודיעיני שקיים בידי שב"ס על פינטו, טוענים הקצינים כי הנציבה, שעליה מופעלים לחצים מצד אנשיו של פינטו, נוטה לאשר את החופשה.

לטענת הגורמים, קלינגר נפגשה בניגוד לנהלים עם סנגוריו של פינטו בלשכתה. בפגישה השתתף גם היועץ המשפטי של שב"ס לשעבר, עו"ד חיים שמולביץ, הנחשב למקורב לקלינגר. הגורמים אישרו כי עמדת שב"ס לגבי מתן החופשה לפינטו נבחנת מחדש, אך ציינו כי הפגישה המדוברת אינה קשורה לכך. לדבריהם, מדובר בפגישת עבודה של נציגי לשכת עורכי הדין עם הנציבה, והרכב הנוכחים בפגישה נקבע על ידי הלשכה. עוד ציינו כי בפגישה לא עלתה אף סוגיה הקשורה לפינטו.

עוד בוואלה! NEWS:
התרגיל של פינטו לשב"ס: יצא לחתונת אחיו - ויישאר בבית גם בליל הסדר
חשש בפרקליטות: הרב פינטו יזכה לקיצור עונשו ולא יתייצב למתן עדות
הרב פינטו: הפרקליטות מקשה עליי לצאת מהכלא לבדיקות רפואיות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הרב המורשע יאשיהו פינטו משתחרר לחופשה מכלא ניצן, אפריל 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
עשה "תרגיל" לשב"ס. פינטו ביציאתו לחופשה האחרונה באפריל/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

משב"ס נמסר בתגובה: "לשכת עורכי הדין הקימה ועדה המכונה 'ועדת שב"ס', אשר מייצגת את הלשכה בעניינים מקצועיים מול שירות בתי הסוהר. חברי הוועדה מתמנים על ידי הלשכה ולשב"ס אין נגיעה לזהות החברים בוועדה. לבקשת לשכת עורכי הדין התקיימה ב-2 במרץ פגישה של חברי הוועדה עם נציבת שב"ס, לדיון בנושאים מקצועיים. הפגישה תועדה בכתב ולא נדונו נושאים הקשורים לאסירים פרטניים".

עוד נמסר כי "בחודש אפריל, כחודש וחצי לאחר פגישה זו, דחה שירות בתי הסוהר את בקשת החופשה של האסיר פינטו ואף הגן על עמדתו זו בבית משפט. בחודש מאי דחה שוב שב"ס בקשת חופשה נוספת של פינטו, כל זאת על רקע מידע מודיעיני-ביטחוני. לאור פניית האסיר וטענות שהועלו על ידו, בוחן שב"ס שוב את בקשת האסיר פינטו לחופשה, אולם זו טרם אושרה. בעניינו של כל אסיר, מבצע שירות בתי הסוהר תהליכים מקצועיים והדברים נשקלים באופן מקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully