וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכזרי": שבעה חודשי מאסר נגזרו על תושב ירושלים שהתעלל בכלבתו

3.7.2016 / 19:15

כתב האישום נגד תושב בית צפאפא הוגש באפריל, זמן קצר לאחר שצולם מטיח את כלבת הפקינז שלו, בועט בה ודורך על ראשה. נוסף למאסר, הוא יחויב לשלם קנס של 2,000 שקלים. ח"כ שמולי: "אסור לגלות שמץ סלחנות"

ספק 500

תושב בית צפאפא שבמזרח ירושלים נדון היום (ראשון) לשבעה חודשי מאסר בפועל בגין התעללות בכלבה. כתב האישום נגד הגבר, בן 37, הוגש באפריל לאחר שתועד מניף באוויר את כלבת הפקינז שלו, מטיח אותה ברצפה, בועט בה ודורך על ראשה.

חקירת המקרה התבצעה במרחב מוריה של המשטרה, ובמסגרת פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בירושלים, הוטל על הנאשם גם קנס כספי של 2,000 שקלים. במהלך המשפט, ביקשה התביעה להשית עליו ענישה מחמירה במיוחד.

עוד בוואלה! NEWS:
"זה הסוף שלך": זמר ים-תיכוני נידון למאסר לאחר שאיים על אשתו
אסון נמנע ברגע האחרון: 3 חשודים בניסיון הצתת תחנת דלק בבני ברק
אישום: בן 33 פיתה ילדים בחצר בית ספר וביצע בהם מעשים מגונים

תושב ירושלים בעט, חנק ותלה כלבה קטנה. ספק 500
תיעוד הנאשם בועט בכלבתו/ספק 500

השופט שקבע את עונשו של הנאשם כתב בהחלטתו: "מעשיו של הנאשם בוצעו כלפי כלבה קטנה אשר לא פגעה בו ולא גרמה לו כל רע, ויש ללמוד מכאן על האכזריות הנדרשת לביצוען. לא ניתן לבצע מעשים מעין אלו אלא אם אוטם המבצע את לבו כלפי בעלי חיים, מבטל את מידת הרחמים הטבועה בו ומחליט להרע באופן גופני ומשמעותי להם".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "במשטרת ישראל רואים בהחלטה זו החלטה שיפוטית משמעותית שיש בה אמירה ברורה בדבר הצורך בשמירה על בעלי חיים, לצד מסר מרתיע כלפי אלה המנסים לפגוע בהם".

ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני), שיזם חוק להחמרת ענישה כלפי מתעללים בבעלי חיים, הגיב לגזר הדין: "מי שמסוגל להתעלל באופן ברוטלי כל כך בבעל חיים קטן וחסר ישע חייב להיענש במלוא חומרת הדין. אסור לשופטים לגלות שמץ של סלחנות ועליהם להפנים כי בהינתן האכיפה הדלה, הם שומרי הסף בפועל של בעלי החיים. על אף שהיה מקום להעניש בחומרה גבוהה יותר את הנאשם, אני מברך על עצם כך שבית המשפט חזר להעניש בעונשי מאסר בפועל לאחר פסיקות אחרונות שבהן הייתה התחשבות רבה מדי בנאשם ולא בבעל החיים שנפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully