וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו את המשאבות - ושרפו: 3 חשודים בניסיון הצתת תחנת דלק בבני ברק

3.7.2016 / 21:20

השלושה, שני קטינים וצעיר בן 21, תושבי העיר, נעצרו לאחר שנמלטו מהתחנה ברחוב החשמונאים, שם הציתו אש שכמעט הגיעה למיכלי הדלק. כבאים ועוברי אורח סייעו למנוע אסון, והשלושה נעצרו לאחר שזוהו במצלמות אבטחה

התייקרות מחיר הדלק, יולי 2012. דרור עינב
"אירוע חמור שיכול היה להסתיים בהרס אדיר במרכז בני ברק"/דרור עינב

צעיר בן 21 ושני קטינים מבני ברק חשודים שבמהלך הלילה (ראשון) ניסו להצית תחנת דלק במרכז העיר. כחלק ממעשה קונדס, השלושה פתחו את משאבות הדלק והציתו אש שנתפסה בחלקים שונים בתחנה, אולם ברגע האחרון הצליחו כבאים, עובדי תחנת הדלק ועוברי אורח להשתלט על הדליקה שהוצתה ברחוב החשמונאים.

על פי החשד, השלושה שפכו חומר דליק, הציתו אש וניסו להימלט במקום. כוחות גדולים של כיבוי אש הצליחו להשתלט על השריפה, והשלושה נעצרו על ידי שוטרי מרחב דן לאחר שזוהו במצלמות אבטחה. החשוד הבגיר, נחמן רפאל יפרח, הובא לבית משפט השלום בתל אביב היום, שם דרש חוקר המשטרה רס"ב גיא קלדרון להאריך את מעצרו תוך שהוא מגיש חומרי חקירה שקושרים את החשוד למעשה.

השופטת רונית פוזנסקי כץ האריכה את מעצרו בארבעה ימים, ובין היתר קבעה: "מדובר באירוע חמור שרק בדרך נס לא הסתיים באופן חמור הרבה יותר". במשטרה הבהירו גם כן כי השריפה שפרצה במקום הרגיש עשויה הייתה לגרום להרס רב במרכז בני ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully