וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הסוף שלך": זמר ים-תיכוני נידון למאסר לאחר שאיים על אשתו

3.7.2016 / 18:50

יובל פרי הורשע באיומים על רעייתו בנפרד ונידון ל-3 חודשי מאסר, שאותם ריצה מאז מעצרו באפריל. לפי כתב האישום נגדו, ניסה פרי לפרוץ לדירתה ואיים עליה במסרונים: "אתן לך מכות שלא תשכחי"

יובל פרי, זמר ים תיכוני שהורשע באיומים על אשתו. 3 ביולי 2016. פייסבוק, צילום מסך
סנגורו טען כי הוא סובל מ-100% נכות בשל מחלת נפש. פרי/צילום מסך, פייסבוק

הזמר הים תיכוני יובל פרי הורשע היום (ראשון) באיומים על אשתו ונידון לשלושה חודשי מאסר בפועל, שאותם כבר ריצה לאחר מעצרו באפריל האחרון. לפי כתב האישום שהוגש נגד פרי, ב-15 באפריל הוא שלח לרעייתו, שהתגוררה בנפרד ממנו בפתח תקווה, מסרון שבו איים שיכה אותה ואף ניסה לפרוץ לדירתה.

מכתב האישום עולה כי בהודעות ששלח פרי לאשתו כתב: "אני אשבור לך את הרגליים, את הלסת שלך אני אפרק". בהודעה נוספת כתב "ימותו הילדים אם אני לא אתן לך מכות שאת לא תשכחי". יממה לאחר ששלח את המסרונים המאיימים, הגיע פרי לדירתה של אשתו, עיקם את הסורגים ושבר את התריס באחד החלונות.

במקביל לניסיונותיו לפרוץ לדירה, צעקה רעייתו כי תזמין משטרה, ופרי איים עליה בתנועה על צווארו שישסף את גרונה, ואמר: "היום זה יהיה הסוף שלך".

פרי שהה במעצר עד תום ההליכים מאז התקרית ועד היום. במסגרת הסדר הטיעון שהושג היום, הוא הודה בעבירות המיוחסות לו, ובמהלך ההרשעה אמר כי הוא מצטער על כל מה שאמר לאשתו. "הייתי במצב שתוי ואמרתי זאת מתוך יגון. מעולם לא פגעתי בה", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
שליסל לא מביע חרטה: "לא משנה אם אשב מאה שנה, אני חייל של הקב"ה"
אישום: בן 33 פיתה ילדים בחצר בית ספר וביצע בהם מעשים מגונים
חשד לרצח: אזרח זר נהרג בקטטה בדרום תל אביב

עורך דינו של פרי, קובי בן שעיה, אמר במהלך הדיון: "לנאשם יש תעודה רפואית של 100% נכות. הוא סובל מסכיזופרניה, והעבירה אחרונה שלו נרשמה לפני 14 שנה. יש לו תשעה ילדים ושני נכדים. קיימת בקשה להתגרש מאשתו והם פרודים. הוויכוח היה סביב פגישה עם הילד. מדובר בזמר בז'אנר הים תיכוני ויש לו עשרות שירים, הוא עובד 30 שנה ומשמח אנשים".

  • עוד באותו נושא:
  • איומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully