וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 33 פיתה ילדים בחצר בית ספר וביצע בהם מעשים מגונים

1.7.2016 / 22:40

לפי כתב האישום, הנאשם, תושב יפו שהשתחרר ממאסר בפברואר, הפר פעמים רבות צו שאסר עליו לשהות במחיצת קטינים. כדי להתקרב לילדי בית הספר בבת ים שבו פעל, הוא קבע עמם אימוני כדורגל והחליף עמם מספרי טלפון

תמונות אילוסטרציה של ילדים הולכים לבית ספר – בצפון הישן בתל אביב. ראובן קסטרו
הנאשם הפר פעמים רבות את האיסור לשהות במחיצת קטינים/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אליאס סאבא, תושב יפו בן 33, בגין הפרת צו פיקוח בכמה מקרים, מעשים מגונים בנסיבות אינוס בשישה ילדים בגילאי תשע עד 12 והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. לפי כתב האישום, החל מ-24 בפברואר, מועד שחרורו ממאסר, הפר סאבא צו פיקוח שהוצא נגדו לפני כשנה וכלל הגבלות על שהייה במקומות שבהם נמצאים קטינים. כדי ליצור יחסי קרבה עם הילדים, הוא סיפר להם כי הוא מאמן כדורגל ותיאם עמם אימונים משותפים, שבמהלכם ביצע בהם מעשים מגונים.

עוד עולה מכתב האישום כי מיום שחרורו מהכלא, שהה סאבא "בהזדמנויות רבות ובמועדים שאינם ידועים במדויק" בחצר בית ספר ובגנים ציבוריים בבת ים, שבהם שוהים קטינים רבים בגילאי שמונה עד 13. "בין היתר, הוא שוחח עמם, קנה להם מאכלים ומשקאות, שיחק עמם כדורגל ואף החליף עם חלקם מספרי טלפון", נכתב.

במסגרת יחסיו עם הילדים, כך עולה מכתב האישום, סיפר להם סאבא כי הוא גרוש ואב לילד, ותיאם עם חלקם משחקי כדורגל משותפים. כמו כן, הוא החמיא לחלק מהנערים, ובמהלך החודשים האחרונים חיבק והצמיד לגופו כמה נערים בחצר בית ספר בבת ים. באותה התקופה, חזר באחד הערבים ילד בן 11 לביתו, ובדרכו הציע לו סאבא להתלוות עמו למקום חשוך. לפי כתב האישום, אמר סאבא לילד כי הוא "רוצה לתת לו הפתעה". לאחר מכן, הנאשם הוביל את הילד לבניין מגורים וביצע בו מעשה מגונה במקום נסתר בלובי המבנה.

עוד בוואלה! NEWS:
אישום: נהג במהירות מופרזת בעיקול וגרם למות חיילת ברשלנות
המדינה תערער פעם נוספת על שחרורו הקרוב של "המשסף מאינטל"
"ד"ר קנאביס" הולך לכלא: הרופא מוולפסון הורשע שסיפק אישורים עבור שוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנאשם שהה בעיקר בחצר בית ספר בבת ים, שם נפגש עם הילדים והנערים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך תיאור המקרה בכתב האישום, נכתב כי הילד ניסה להשתחרר מאחיזתו של סאבא פעמים רבות, אך האחרון אחז בו בחוזקה והשתיק אותו. בסיום האירוע, ביקש הילד לעזוב את הבניין, אך הנאשם ניסה לשכנעו להישאר בכך שהציע לו "נפצים" ו"בקבוק של סם".

במקרה נוסף שתואר בכתב האישום, שהתרחש בחודש שעבר, שהו שתי ילדות בנות עשר ו-11 בחצר בית הספר בבת ים והתאמנו על תרגילי שפגאט. הנאשם הגיע למקום וביצע בהן מעשים מגונים, ולאחר מכן הציע להן להתלוות עמו לחצר האחורית של בית הספר, לבוא לביתו ולהסיע אותן על אופניו לבתיהן. עוד נכתב כי לאחר ביצוע המעשים, נקראו שוטרים לבית הספר. כשהבחין בהם, נמלט סאבא מהמקום על אופניו החשמליים.

"המשיב הינו פצצה מתקתקת! המשיב שוחרר ממאסר בחודש פברואר 2015, ומאז הפר באופן שיטתי את צו הפיקוח שניתן לו בכך שהגיע על בסיס יום-יומי לחצר בית הספר ולגינות הציבוריות בבת ים, שעה שנמצאים במקום קטינים וקטינות. המשיב פעל בערמומיות, בתחכום ואף שיקר לקטינים, וכל זאת במטרה ליצור, לחזק ולשמר קשרים עמם, בכדי שבסופו של דבר יזכה באמונם ובקרבתם ויוכל לבצע בהם עבירות מין", נכתב בבקשת הארכת מעצרו עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully