וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג במהירות מופרזת בעיקול וגרם למות חיילת ברשלנות

30.6.2016 / 15:21

כתב אישום הוגש נגד נהג האוטובוס שגרם לתאונה שבה נהרגה החיילת סתיו פרטוש בנובמבר האחרון. הפרקליטות ביקשה להורות על פסילת רישיון הנהיגה של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

צילום: מור שאולי, אהוד אמיתון - TPS. עריכה: טל רזניק

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד נהג אוטובוס החיילים נועם (לונחל) נגמחונה האוקיפ? בגין גרימת מותה של החיילת סתיו פרטוש ברשלנות עקב אחריותו לתאונה שאירעה בסוף נובמבר בשנה האחרונה בכביש 458. הנהג הואשם גם בנהיגה בחוסר זהירות וברשלנות, נהיגה במהירות שלא בהתאם לתנאי הדרך וגרימת נזק לאדם ולרכוש. הפרקליטות ביקשה להורות על פסילת רישיון הנהיגה של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט לתעבורה בירושלים, ב-26 בנובמבר הסיע האוקיפ את החיילים מירושלים לעבר בסיס צה"ל בהר "בעל חצור". סמוך לשעה 12:00 האיץ האוקיפ את מהירות הנסיעה עם כניסת האוטובוס לעקומה באזור ההתנחלות רימונים וכתוצאה מהמהירות הגבוהה - לפחות כ-85 קמ"ש – סטה האוטובוס מנתיבו לעבר השול הימני, נצמד למעקה הבטיחות והתחכך בו לאורך כ-25 מטרים. לאחר מכן התהפך האוטובוס על צדו הימני מעבר למעקה הבטיחות, המשיך בגלגול נוסף על גגו, ובסופו של דבר נעצר על צדו השמאלי מימין לדרך.

כתוצאה מההתהפכות יצאו ממקומם חלק מחלונות האוטובוס ובהם גם פתח חירום שבגג האוטובוס. במהלך ההתהפכות הוטחה פרטוש דרך פתח הגג ונהרגה. נהג האוטובוס נפצע קל בתאונה ופונה לטיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. נוסעים אחרים ספגו חבלות קלות.

פרטוש נקברה יום לאחר התאונה. אלפים השתתפו בהלווייתה שנערכה בהר הרצל. אחיה התאום, ליאל, ספד לה בכאב גדול. "בעוד חודש היה צריך להיות לנו יום הולדת, אבל אני לא דואג. אני יודע שאת איתי ושתמשיכי להיות איתנו תמיד", אמר. "תמיד שמרתי עלייך, ואיך לא הייתי איתך שם, איך? תחזרי, את החצי השני שלי והחצי שמשלים אותי. בחיים לא אוכל, בחיים לא אבין, כי אני יודע שאת איתי ועם המשפחה. אני אוהב אותך".

לקריאה נוספת:
נהג האוטובוס שהתהפך: "רכב פלסטיני עקף אותי בפראות וגרם לתאונה"
"סתיו תמיד הרגיעה אותנו שהשירות לא מסוכן - ונהרגה בתאונה ארורה"
תאומה של החיילת שנהרגה בתאונה: "תחזרי, את החצי השני שלי"

אוטובוס התהפך סמוך לכוכב השחר, 26 בנובמבר 2015. נועם מושקוביץ
האוטובוס ההפוך בצד הדרך/נועם מושקוביץ
סתיו פרטוש ז"ל, נהרגה בתאונת דרכים בנובמבר 2015. באדיבות המשפחה
סתיו פרטוש/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully