וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה תערער פעם נוספת על שחרורו הקרוב של "המשסף מאינטל"

30.6.2016 / 14:30

טל מוסקוביץ' ניסה לרצוח את חברתו לעבודה, ובקרוב הוא אמור להשתחרר, לאחר 13 שנה בכלא. בפרקליטות ערערו כבר פעמיים על שחרורו – ונדחו, וכעת הם פונים לבית המשפט העליון. "יש מקום לטפל בדפוסים אלימים", טענו בדיונים קודמים

טל מוסקוביץ', הורשע בניסיון רצח אישה בחיפה. חדשות 10, מערכת וואלה! NEWS
טל מוסקוביץ', "המשסף מאינטל"/מערכת וואלה! NEWS, חדשות 10

הפרקליטות תערער לבית המשפט העליון על שחרורו הצפוי של "המשסף מאינטל", טל מוסקוביץ' - כך נודע היום (חמישי) לוואלה! NEWS. זאת לאחר שערעור המדינה נגד החלטת ועדת השחרורים לקצר את עונשו של מוסקוביץ' נדחה. מוסקוביץ' ניסה לרצוח את חברתו לעבודה באינטל ושיסף את גרונה ללא כל מניע. הוא אמור להשתחרר לאחר 13 שנים בכלא.

בית המשפט המחוזי בנצרת כבר דחה פעמיים את עתירת המדינה בעניין. מאז הדחייה הקודמת, נידון המקרה גם בבית המשפט העליון, שהורה על הכנת תסקיר פסיכיאטרי. בעקבות אותה חוות דעת הותירה ועדת השחרורים על כנה את ההחלטה על קיצור העונש.

הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי, שדחה את ערעור המדינה, ציין בהחלטתו כי האסיר מיצה בכלא את כל ארגז הכלים שבידי שירות בתי הסוהר וכי מחוץ לכותלי הכלא הוא ילווה בתהליך הסתגלות. עוד ציינו כי על פי ההערכה הפסיכיאטרית הוא נמצא ראוי לשחרור ובנוסף כי הוא צלח את משבר דחיית שחרורו המוקדם וממשיך בהתנהגות ראויה ומשביעת רצון.

בדיון, שנערך בבית המשפט המחוזי בנצרת, טענה הפרקליטות כי הוועדה שגתה בחוסר סבירות קיצוני. זאת משום שלא התייחסה למסוכנות והתעלמה מחוות דעתו של פסיכולוג שירות בתי הסוהר שנסמך על כלים תקפים, בשעה שמדובר בעבירה חמורה שנסיבות ביצועה קשות. לדבריהם, נכון שמוסקוביץ' טופל, אך יש מקום לטפל בדפוסים האלימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully