וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בדרום הר חברון: אב נהרג, אם נפצעה קשה וילדיהם במצב קל ובינוני

מכונית ובה ארבעה בני משפחה ספגה צרור יריות בכביש 60 בין בית חגי לעתניאל והתהפכה. המפגעים המשיכו בנסיעה ונערכות באזור סריקות נרחבות. הפצועים פונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הקבינט יתכנס במוצ"ש

צילום: רוני כנפו, שי מכלוף, דוצ, הצלה יוש, עריכה: אוהד פיטר

גבר כבן 40 נהרג, אשתו, בת 40, נפצעה קשה, בתם בת ה-14 נפצעה בינוני-קשה ובנם בן ה-15 נפצע קל בפיגוע ירי שאירע היום (שישי) בכביש 60, בין בית חגי לעתניאל. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של אב המשפחה, שנלכד ברכב, לאחר ניסיונות החייאה. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לשלושת הפצועים ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

מפרטים ראשוניים עולה כי המכונית שבה נסעו הארבעה, תושבי אחת ההתנחלויות באזור, ספגה צרור יריות וכתוצאה מכך התהפכה. כוחות ביטחון גדולים פתחו בסריקות אחר המחבלים שנמלטו מן המקום. הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס במוצאי שבת בעקבות האירוע.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ניסיון פיגוע במערת המכפלה: פלסטינית שלפה סכין על לוחמת ונורתה למוות
כבר לא פוחדים מקריית ארבע: הפיגוע שהפר את החוק הלא כתוב
אמה של הלל ספדה בבכי: "אלוהים, מחזירה לך את הפיקדון באהבה"

פיגוע ירי בדרום הר חברון 01 יולי 2016. דוברות כב"ה יו"ש תחנה אזורית יהודה, מערכת וואלה! NEWS
כלי הרכב שהתהפך בזירה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כב"ה יו"ש תחנה אזורית יהודה

פרמדיק מד"א זכי יהב שהגיע למקום סיפר כי "המראה היה קשה מאוד". "ראינו רכב הפוך על הגג שבו נסעו ארבעה בני משפחה", תיאר יהב. "בתוך הרכב נלכד גבר בשנות ה-40 לחייו כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפצעי ירי ומפציעות כתוצאה מהתאונה. בסיוע כוח רפואה של צה"ל ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

לדברי יהב, "מחוץ לרכב שכבה אישה בשנות ה-40 לחייה כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מפצעי ירי בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי מהיר בשטח, העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ותוך טיפול רפואי מציל חיים פינינו אותה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. בנוסף, ראינו נערה כבת 13 בהכרה מלאה עם פצעי ירי בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים. נער כבן 15 עם פציעות קלות טופל גם הוא על ידנו ופינינו אותו כשמצבו קל".

פרופ' אבי ריבקינד, מנהל יחידת הטראומה במחלקת כירורגיה כללית בהדסה עין כרם, אמר כי שלושת הנפגעים שהגיעו לבית החולים סובלים מפציעות ירי ומפגיעות שספגו במהלך התהפכות הרכב. "הסתכלנו על התמונות מהפיגוע והם עזרו לנו להחליט מה לעשות. מצב הרכב עזר לנו להחליט כיצד לפעול", הדגיש ופנה לאנשים הנמצאים בזירות פיגוע בבקשה לשלוח תמונות לבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה אירוע הטרור הרביעי ביומיים האחרונים. אתמול בשעות הבוקר נרצחה הלל יפה אריאל בת ה-13 כשישנה בביתה בהתנחלות ליד חברון. המחבל, פלסטיני בן 17 מהכפר הסמוך בני נעים, חוסל על ידי כיתת הכוננות של ההתנחלות.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל טיפס על הגדר החכמה המקיפה את היישוב ורץ כמה מאות מטרים עד לביתה של הלל, המבודד יחסית, שם נכנס לחדרה דרך החלון. כיתת הכוננות אמנם הוקפצה למקום, אך הגיעה לבית משפחת אריאל אחרי שהמחבל רצח את הלל.

אחד הנפגעים בפיגוע הירי שאירע בדרום הר חברון, בכביש 60 בין עתניאל לבית חגי, יולי 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
בן המשפחה שנפצע בינוני בפיגוע בכניסה לבית החולים הדסה עין כרם/תצפית TPS, הלל מאיר

בשעות הערב אירע פיגוע דקירה בסמוך לשוק בנתניה. מחבל דקר גבר כבן 40 ברחוב ששת הימים, רץ לעבר מספרה ודקר בכניסה אליה אישה בת 62. לאחר מרדף קצר שבמהלכו ניסו המוכרים בדוכנים לעצור אותו, ירה בו גולן יוספן, עובד בחנות "זול למהדרין" בשוק, והרג אותו.

הבוקר ניסתה מחבלת פלסטינית לדקור לוחמת ליד מערת המכפלה ונורתה למוות על ידי חייל - כך לפי הודעת צה"ל. מהודעת מג"ב עולה כי המחבלת הגיעה לעמדת לוחמי משמר הגבול באחת הכניסות למערה ועוררה את חשדם. היא נלקחה לבידוק בחדר צדדי, ובשלב זה שלפה סכין וניסתה לדקור את הלוחמת ששהתה עמה בחדר. לוחם נוסף שהיה במקום ירה לעברה ולאחר זמן קצר היא מתה מפצעיה.

פיגוע ירי בדרום הר חברון 01 יולי 2016. דוברות כב"ה יו"ש תחנה אזורית יהודה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כב"ה יו"ש תחנה אזורית יהודה
פיגוע ירי בדרום הר חברון 01 יולי 2016. דוברות כב"ה יו"ש תחנה אזורית יהודה, מערכת וואלה! NEWS
פיגוע ירי בדרום הר חברון 01 יולי 2016/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כב"ה יו"ש תחנה אזורית יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully