וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישות במלון וניתוח להגדלת חזה: מדוע דקרה אישה בזנות עסקן חרדי?

7.7.2016 / 0:06

תושב בני ברק המגייס כספים לתלמודי תורה נהג להיפגש עם ו' במשך חמש שנים. לפני כחודשיים היא דקרה אותו עם "סכין לשחיטת פרות" בפגישה במלון דירות: "איבדה קליינט ורצתה לנקום". צפו בתיעוד מזירת הדקירה

עריכה: יאיר דניאל

מ', גבר חרדי המגייס כספים לישיבות בבני ברק, נדקר בתחילת חודש מאי על ידי ו', אישה שלדבריו סיפקה לו שירותי זנות. בכתב האישום שהוגש נגדה, מיוחסות לה עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין שלא כדין. לטענתה, מ' ניסה לתקוף אותה ולחנוק אותה – והיא שלפה את הסכין בחדר המלון שבו נפגשו בתל אביב כאמצעי להגנה עצמית.

עם זאת, בחקירתו במשטרה, שפרטיה הגיעו לידי וואלה! NEWS, טען מ': "התחננתי בפניה, 'תעזבי, תעזבי' והיא המשיכה עם הסכין לדקור אותי. היא דקרה אותי פעם אחת ואז דחפתי אותה. היא לא הצליחה לדקור שוב".

בחקירותיו תיאר מ', שלדבריו נהג במשך שנים לקיים יחסי מין עם נשים בזנות, כיצד הגיע למלון "לוטוס" בתל אביב בשעת בוקר בתחילת חודש מאי, שכר חדר לארבע שעות בעלות של 200 שקלים, ובסופו של דבר הזמין את ו' להגיע למקום. לאחר שהגיעה, ביקשה ו' כסף לרכישת בקבוק ויסקי. היא יצאה מהחדר וחזרה אליו לאחר כמה דקות, ללא בקבוק. "היא אמרה שהיא שכחה לקנות אותו", טען. "בינתיים נגעתי לה ברגליים והיא הניחה את התיק שלה על השולחן כשהפנים שלה כלפי הקיר ואני רואה את הפרופיל שלה, ואני מחכה לה".

עוד בוואלה! NEWS:
רב בכיר על האישור להפעיל בית בושת: "זנות ויהדות לא הולכות יחד"
המסר של בית המשפט: כל עוד הזנות מותרת - נשמור על חופש העוסקות בה
תיעוד ראשון: המחבלים משדה התעופה באיסטנבול לפני הפיגוע

חרדי תושב בני ברק נפגש עם אישה בזנות בבית מלון בתל אביב - ונדקר. ספק 500
"בינתיים נגעתי לה ברגליים כשהפנים שלה כלפי הקיר". מ' נמלט מחדר המלון/ספק 500

לדבריו, מ' ראה את ו' ניצבת מעליו עם סכין "של שחיטת פרות. הייתי על המיטה, שכבתי. היא התכופפה ותקעה את הסכין בצד שמאל. הסכין נכנס עמוק בחזה. תפסתי את הלהב בשתי ידיי ואמרתי 'אני אתן לך כל מה שאת רוצה, רק תעזבי אותי'. היה לה פרצוף רגוע כשהיא תקעה בי את הסכין".

מ' הוסיף כי הצליח לשלוף את הסכין מגופו ולקום, כשהוא נאבק עם ו', שחסמה את יציאת החדר. "החזקתי את הלהב כשהיא החזיקה בידית הדלת וניסיתי עם היד השנייה לפתוח את המנעול, והצלחתי. היא עדיין ניסתה לעכב אותי וחסמה את הדלת. צרחתי 'Help! Help!', לא יודע למה באנגלית. הצלחתי לפתוח את הדלת ובחוץ עמד פקיד הקבלה שצעק 'מה קרה?'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בסרטון נראה מ' נמלט עם כתם דם, בעוד ו' עוזבת את המלון בשלווה

"הפקיד עזר לי לפתוח את הדלת וברחתי", שחזר מ'. "רצתי מהמלון, ראיתי שירד לי דם. צעקתי באנגלית 'תעזרו לי', ואז ראיתי אותה בחוץ במעבר בדרך למלון, שותה פחית קולה ושמה אותה על החומה". בסרטון המתעד את הרגעים שלאחר האירוע, ניתן לראות את הפקיד שומע צעקות וניגש לחדר.

מיד לאחר מכן נראה מ' יוצא בבהלה ממלון לוטוס, כשזמן קצר לאחריו ניתן להבחין בו' שהולכת באורח רגוע. השניים תועדו גם במצלמת אבטחה הצופה על הרחוב הצר המוביל לכניסה למלון, ובה נראה מ' נמלט כשעל חולצתו כתם דם כהה.

מ', נשוי ואב לילדים, תושב בני ברק כבן 54. עומד בראש עמותה המגייסת כספים לכוללים ותלמודי תורה בעבור הציבור החרדי. כשנשאל מה עשויים להיות המניעים לתקיפה, השיב: "לא הזמנתי אותה הרבה זמן. היא ראתה שאיבדה קליינט טוב ורצתה לנקום בי. אני הייתי הלקוח כי טוב שלה".

"אני הייתי הלקוח הכי טוב שלה"

לדברי מ', כמה חודשים לפני האירוע ביקשה ממנו לממן ניתוח להשתלת חזה בעלות של כ-60 אלף שקלים, ולרכוש עבורה חתולה בעלות של 4,500 שקלים. סירובו, טען, עמד אף הוא ברקע למעשה.

אופי מערכת היחסים בין מ' לו' נתון במחלוקת. מ' טען כי הקשר בנו לבין ו' הוא קשר מיני בעל אופי כלכלי. מ' סיפר כי הוא נוהג "להזמין בחורות" זה כחמש שנים. את כל הנשים שאת שירותיהן שכר דרך משרד שירותי ליווי לקח למלון "לוטוס", הנמצא בסמוך לשגרירות ארצות הברית ולחוף הים של תל אביב. אחת מהן הייתה ו', בת 36. לפני כשנה השיג את פרטיה של ו' והשניים החלו להיפגש באופן קבוע, תמורת 900 שקלים לכל מפגש.

ו' טענה כי היא ומ' ניהלו מערכת יחסים, והיא אף הציגה אותו כחבר שלה, איתו היא נפגשת בלא ידיעתו של בעלה, ואמרה כי היא חשה כלפיו "סימפטיה". לדבריה, המפגשים ביניהם לא היו בתשלום, אולם היא אישרה כי מדי פעם הייתה מקבלת כסף מ-מ' כ"עזרה" שהעניק לה. בנוסף, הכחישה כי היא עובדת בזנות. "אין לי זמן לעשות את זה", טענה בחקירתה. "יש לי בעל וילדה ועבודה ובית". היא הוסיפה כי מ' ניסה לתקוף אותה במלון: "זה לא היה מתוכנן. הייתי בסכנת חיים".

לדבריה, בינה לבין מ' פרצה מריבה בגלל שאיחרה לפגישה. בחקירתה הראשונה הכחישה ו' כי היא זו שהביאה את הסכין, ובהמשך שינתה את גרסתה. "כן, היה לי סכין כי אני גרה לבד ונפגשת עם מכרים שלי. אני לא זונה ולא לוקחת כסף על סקס, אבל הם עוזרים לי כשאני צריכה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכתבות בין ו' למ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
"גם אם חנקתי אותך, את לא מתביישת לתת לי סכין בחזה?"

בין השניים נערך עימות, בו חזרה ו' כמה פעמים על עמדתה, לפיה לא הייתה לה סיבה לפגוע ב-מ':

ו': אני רוצה לשאול אותו (את מ' - א"ס) אם הוא חושב שבן אדם נורמלי יכול לעשות את זה בלי סיבה?

מ': היא הייתה שתויה. היא חשבה שאני אתמוך בה יותר. היא רצתה חתולה, רצתה ניתוח לחזה ואני לא הזמנתי אותה הרבה זמן. היא רצתה להתנקם בי.

ו': אם הוא אומר שדקרתי אותו בגלל שהוא לא הזמין אותי כי הוא לא נתן לי כסף, שיגיד כמה כסף היה נותן לי? מה זה, מיליונים? בשביל זה להרוג בן אדם?

מ': זה לא עניין של כסף. היא רוצה לנקום. אתה לא מזמין אותי - אני אהרוג אותך.

בהמשך התייחסה ו' לתיאור הדברים של מ', וטענה כי מדובר בשקר, כשהיא חוזרת על הגרסה שמסרה בחקירתה. בתגובה אמר מ' כי "הכל שקר וכזב, היית שתויה. איך את לא מתביישת. כל כך הרבה אני איתך, כל כך הרבה כסף קיבלת ממני, וגם אם חנקתי אותך, את לא מתביישת לתת לי סכין בחזה?".

"הנאשמת היא הקורבן במקרה הזה"

מעו"ד גבריאל טרונישוילי, המייצג את ו', נמסר כי "הנאשמת היא הקורבן במקרה הזה. המתלונן ניצל אותה, התייחס אליה כאל חיה, הכה וחנק אותה, רק בגלל שהיא איחרה. המתלונן לא הותיר בידה הרבה ברירות והיא פעלה מתוך הגנה עצמית לשם הגנה על שלמות גופה".

(עדכון ראשון: 19:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully