וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתה של ג'ני, שנרצחה על ידי שמעון קופר: "האמנו שהצדק ינצח"

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אמרה יפעת וידר כי הרשעתו של רוצח חברתה גרמה לה לרגשות מעורבים. "מצד אחד יש הרגשה של הקלה, ומצד שני של עצב עמוק. ג'ני איננה וזאת השורה התחתונה", סיפרה

צילום: יותם רונן סטילס: מגד גוזני וראובן קסטרו עריכה: ניר חן

"האמת יצאה לאור". יפעת וידר, חברתה של ג'ני מור חיים המנוחה, חשה היום (שלישי) רגשות מעורבים בעקבות החלטת בית המשפט להרשיע את שמעון קופר ברציחתה. "מצד אחד יש הרגשה של הקלה, ומצד שני של עצב עמוק. ג'ני איננה וזאת השורה התחתונה", סיפרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS.

מוקדם יותר היום הרשיע בית המשפט המחוזי-מרכז פה אחד את קופר בן ה-55 ברצח שתי נשותיו - שנה לאחר שהוגשו הסיכומים במשפט רווי אמוציות שבו השמיעו עשרות עדים משני הצדדים את דבריהם בניסיון לשפוך אור על הפרשה. הרצח של אשתו הראשונה, אורית קופרשמידט, אירע ב-1994 והשני, של אשתו השלישית, ג'ני מור חיים, אירע ב-2009. הסיפור נחשף לראשונה לציבור בתכנית "עובדה" על ידי העיתונאי עמרי אסנהיים.

"האמנתי לכל אורך הדרך שזאת תהיה ההחלטה ושהצדק ינצח", אמרה וידר. "עברנו תקופה קשה, הייתה הרגשה שאנחנו נלחמים כל הזמן". וידר סיפרה כי כל העת, היא וחברותיה, האמינו כי נרצחה. "כל הזמן אמרנו שיש בעיה, שהדברים לא כמו שהם נשמעים. הייתי עם הבנות הרבה מאוד פעמים במשטרה, ניסינו לפתוח את התיק, עשינו חקירה עם הבנות, נסענו לאח של אשתו הראשונה ובדקנו כל מי שרק אפשר. בסופו של דבר הייתה התכנית של עובדה והדברים התגלגלו לטובתנו והאמת יצאה לאור", אמרה.

לקריאה נוספת:
העיתונאי שחשף את הפרשה בטור מיוחד לוואלה! ברנז'ה
העליון קבע: הנאשם ברצח נשותיו שהוגדר כמסוכן ישוחרר למעצר בית
הרופאה שסיפקה רעל לנאשם ברצח נשותיו תושעה ל-8 שנים

נושא: שמעון קופר הורשע ברצח שתי נשותיו, יוני 2016. מגד גוזני
"שקרן חסר מעצורים". שמעון קופר/מגד גוזני

התיק נגד קופר נפתח מחדש לאחר שידור התחקיר וכן לאחר שבנותיה של ג'ני התלוננו במשטרה בעקבות מותה המוזר. קופר ניהל מאבק משפטי וניסה למנוע את שידור התחקיר, אך ללא הצלחה. הפרקליטות האשימה אותו תחילה רק ברצח של ג'ני, אולם תיקנה את כתב האישום זמן קצר לאחר שהוגש, והוסיפה אישום ברצח האישה הראשונה, אורית, כ-19 שנים לאחר שזו שמה קץ לחייה לכאורה.

בפרקליטות לא היססו לומר שקופר הוא "שקרן חסר מעצורים שהצליח לאורך השנים להתל באנשים רבים, גם אנשים אינטליגנטיים למדי". נקודת המפנה שהביאה לכתב האישום בגין הרצח של ג'ני, היה מעצרה של המאהבת של קופר, הרופאה המרדימה מריה זקוטסקי, שהתוודתה כי היא סיפקה לו חומר ממית, מה שהיווה את פריצת הדרך המשמעותית בתיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
משפחתה של ג'ני, אשתו של שמעון קופר שנרצחה על ידיו – לאחר הרשעתו בית המשפ המחוזי לוד. מגד גוזני
משפחתה של ג'ני בבית המשפט, היום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully