וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מכונית במשקל שני טון נסעה על גשר זכוכית בסין

28.6.2016 / 14:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית המשפט הרשיע היום פה אחד את שמעון קופר בן ה-55 ברצח שתי נשותיו אורית וג'ני. התביעה טענה כי קופר השתמש בכדורים שלא משאירים עקבות בדם, בעוד שההגנה טענה כי אין ראיות נגדו.

המשטרה תבדוק את התנהלות השוטרים במהלך החיפושים אחר אסתי וינשטיין, חוזרת בשאלה ששמה קץ לחייה בשבוע שעבר. מבדיקת המשטרה עולה כי אזרח שהבחין ברכבה של וינשטיין ביום שבת דיווח על כך למשטרה, אולם כעת ייבדק האם השוטרים יצאו מהניידת כדי לבדוק את הרכב.

ראש ממשלת בריטניה המתפטר דייוויד קמרון נפגש היום עם מנהיגי האיחוד האירופי לראשונה מאז הכריעה ארצו בעד עזיבת גוש המדינות. קמרון הבהיר אתמול כי הפעלת סעיף 50 באמנת ליסבון, שתתחיל את המשא ומתן הרשמי להיפרדות בין הצדדים, תתבצע רק בידי מחליפו בתפקיד.

בסין ממש מנסים להוכיח לציבור שגשר הזכוכית הארוך הזה שייפתח שם ביולי בטוח לציבור. לאחר שנתנו לעשרים איש לרסק אותו בפטיש ולגרום לסדקים בשכבתו העליונה, הסיעו מארגני האירוע רכב במשקל שני טון ובו 11 בני אדם על גבי הגשר שאורכו 430 מטרים. הזכוכית לא נשברה.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully