וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים לא יצאו מהרכב? תיבדק התנהלות החיפושים אחר היוצאת בשאלה

28.6.2016 / 11:55

מפקד מחוז הדרום במשטרה הורה להקים ועדת בדיקה סביב החיפושים אחרי אסתי ויינשטיין, שגופתה נמצאה בכלי רכב באשדוד לאחר שבוע. זאת לאחר שאזרח סיפר כי ראה את הרכב שלה, אך הניידת שנשלחה לא מצאה את הנעדרת. הערב תיערך הלווייתה

צילום: מאצ'י הוף ורויטרס, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

בווידאו: עו"ד חוי אדמקר, המצייגת את בתה של אסתי וינשטיין, בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

מפקד מחוד הדרום במשטרה ניצב דוד ביתן הורה היום (שלישי) להקים ועדת בדיקה שתחקור את התנהלות המשטרה במהלך החיפושים אחרי הנעדרת אסתי ויינשטיין, שגופתה אותרה ביום ראשון. מבדיקת המשטרה עולה כי ביום שבת התקבלה שיחה מאזרח שדיווח כי יש כלי רכב חשוד, הדומה לזה של הנעדרת שיצאה בשאלה וחונה בסמוך לאחד החופים באשדוד. ניידת יצאה למקום, אך לא מצאה את הגופה.

הוועדה תבדוק אם השוטרים בכלל ירדו מכלי הרכב כדי לבדוק את המכונית שעליה התקבל דיווח ובה אכן הייתה הנעדרת. רק למחרת, כשהתקשר אזרח נוסף אל המשטרה וטען כי הוא מזהה את רכבה של הנעדרת, איתרו השוטרים שיצאו לזירה את גופתה של ויינשטיין. במשך שבוע התנהלו חיפושים קדחתניים אחרי ויינשטיין, שהותירה מכתב התאבדות ובו היא גוללה את סיפור חייה וכיצד ילדיה ניתקו עמה קשר לאחר שעזבה את חסידות גור. גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית והלווייתה תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין ירקון בפתח תקווה.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "ככל הנראה, גם אם היינו מגיעים לגופה יום קודם, לא ניתן היה לשנות את התוצאות הטרגיות. ועדיין, עקב התנהלות האירוע, מפקד המחוז ניצב דוד ביתן החליט להקים ועדה לבדיקת נסיבות מציאת גופת הנעדרת. זאת בין היתר כדי להפיק לקחים ולבצע בעתיד משימות מורכבות דומות באופן הטוב והמהיר ביותר".

לקריאה נוספת בנושא
בית המשפט הכריע: היוצאת בשאלה שהתאבדה תיקבר כפי שביקשה בצוואתה
סוף עצוב: נמצאה גופתה של החוזרת בשאלה שנעדרה משבוע שעבר

זירת מקום מציאת גופה, אשדוד. 26 ביוני 2016. לירון מולדובן
כלי הרכב שבו נמצאה ויינשטיין, ראשון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully