וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר טוען: המחבל מאורלנדו היה המאהב שלי, הוא רק חיפש אהבה

אדם בשם מיגל התראיין לכלי תקשורת אמריקני וסיפר כי קיים קשר מיני עם עומר מטין, שירה למוות ב-49 בני אדם במועדון בפלורידה. לדבריו, עשה זאת מתוך נקמה בלטינים

צילום: רשת Univision, עריכה: יאיר דניאל

גבר אמריקני התראיין אתמול (שלישי) לערוץ הטלוויזיה האמריקני בשפה הספרדית "יוניוויז'ן" וטען כי עומר מטין, המחבל מאורלנדו, היה מאהבו. לדבריו, הוא הכיר אותו באמצעות אפליקציית ההיכרות הלהט"בית "גריינדר".

בריאיון סיפר מיגל (שם בדוי) כי מטין, שירה למוות ב-49 בני אדם במהלך ערב לטיני במועדון ה"פולס" הלהט"בי בפלורידה, היה הומו. הוא תיאר את מערכת היחסים שלו עמו כקשר ידידותי שכלל גם יחסי מין. הוא אמר כי מערכת היחסים ביניהם נמשכה חודשיים ושהם נפגשו במלון באורלנדו בין 15 ל-20 פעמים. לדבריו, מטין פגע בכוונה בלטינים משום שנדחה על ידי פורטוריקנים.

"אני מאמין שזה לא טרור", אמר מיגל, אף שבמהלך הירי מטין חייג למשטרה ונשבע אמונים לארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש). הוא טוען כי מטין פעל מתוך נקמה אחרי שהיה בקשר עם אדם ממוצא פורטוריקני שלאחר שקיים עמו ועם גבר אחר יחסי מין ביחד, גילה לו שהוא נשא HIV. "הוא שנא הומואים פורטוריקנים בגלל כל מה שהם עשו לו", סיפר. "אני מאמין שהדבר הנורא שעשה היה מונע מנקמה".

לקריאה נוספת:
"יש כאן מכונית תופת": נחשפו שיחות היורה מאורלנדו עם המשטרה
המחבל מאורלנדו כתב בפייסבוק בזמן הטבח: "טעמו את נקמת דאעש"
טרנסג'נדרית שפגשה את המחבל מאורלנדו: "הוא היה סקרן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מאמין שזה לא טרור". מיגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו, אשתו של מטין ידעה שהוא הומו ואביו אילץ אותו להתחתן איתה. הוא הוסיף כי הוא ומטין דיברו כמה פעמים על ענייני דת. "הוא אמר שהאסלאם היא דת נהדרת, שבה הכול קשור לאהבה", אמר. "כולם מתקבלים בברכה. גייז, טרנס, ביסקסואלים. כולם". מיגל טען כי מטין לא היה נראה לו אלים. "הוא חיפש אהבה", אמר. "הוא רק חיפש שיחבקו אותו".

"יוניוויז'ן" דיווחה כי הבולשת הפדרלית, FBI, מסרה לרשת כי החוקרים שוחחו עם מיגל. אך גורם ברשויות החוק לא יכול היה לאשר או להכחיש זאת לאחר שרשת CBS פנתה אליו. הגורם אמר ל-CBS כי מטין היה משתמש קבוע באפליקציות היכרויות מסוג "גריינדר" ואחרות. הגורם מסר עוד כי גברים ונשים פנו ל-FBI וטענו בפני החוקרים כי קיימו מערכת יחסים עם מטין. כל טענות אלה נבדקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומר מטין החשוד ברצח 50 בני אדם במועדון המזוהה עם קהילת הלהט"ב באורלנדו, ארצות הברית. 12 ביוני 2016. רויטרס
פעל מתוך נקמה בפורטוריקנים. עומר מטין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully