וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב ריטמן מגיב לסערה סביבו: "היחסים בצמרת המשטרה מעולים"

21.6.2016 / 14:46

אחרי פגישה עם מפקד מחוז ירושלים התייחס מפקד להב 433 בתשובה לשאלת וואלה! NEWS לטלטלה שעובר אגף החקירות לאחרונה. במהלך הפגישה התנצל ריטמן בפני הלוי על שהאשים אותו בכך שעמד מאחורי חקירת מח"ש שנפתחה נגדו

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

ניצב רוני ריטמן, מפקד להב 433, נפגש היום (שלישי) עם מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, והשניים יישרו את ההדורים ביניהם. בתגובה לשאלת וואלה! NEWS על היחסים בצמרת המשטרה בצל הטלטלה שעובר אגף החקירות לאחרונה, השיב ריטמן: "היחסים מעולים. אל תאמינו למה שאתם קוראים".

ריטמן התנצל בפני הלוי על שהאשים אותו בכך שהוא עומד מאחורי חקירת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) שנפתחה נגדו – ונסגרה מאז – בעקבות תלונה על הטרדה מינית. "אנחנו לא במקום של סולחה, אבל באתי לפה לפגישה עם מפקד המחוז, על מנת להתנצל בפניו על כך שהפרשנות של דבריי הוצאה מהקשרה וחזרנו לעבוד יחד", אמר ריטמן.

אתמול פורסם בחדשות 10 כי בחקירתו במח"ש לפני כחצי שנה נשאל ריטמן מי יכול היה להעליל עליו. הוא ענה: "יכולים להיות הרבה. הלוי, גיא ניר (תת-ניצב שעמד בראש חטיבת המודיעין), ויכול להיות שהעלילו עליי בגלל שאני מטפל בחקירות ראש הממשלה". הלוי, שהיה נסער מהפרסומים האחרונים, הציע לניצב ריטמן סיוע בכל דבר ועניין. גורמים המעורים בשיחה אמרו כי הלוי הבין את סערת הרגשות שבה היה מצוי ריטמן. לטענתם, מבחינת הלוי, ברגע שריטמן התנצל וביקש סליחה האירוע תם ונשלם. הם הוסיפו כי הלוי רואה את טובת המשטרה לנגד עיניו ולכן הוא עסוק באתגרים של שמירה על ביטחון ושלום הציבור בירושלים והחזרת השקט לבירה בתקופה כל כך רגישה ביטחונית.

לקריאה נוספת:
המפכ"ל בהתבטאות חריגה: "יאח"ה יכולה להקים - וגם להפיל ממשלות"
פרישת הקצינים הבכירים במשטרה: רובם כשלו במבחן האמינות של אלשיך
אלשיך תוקף: "חלק מהביקורת על המשטרה לא מבוססת על עובדות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחויכים.ריטמן והלוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר פורסמה בוואלה! NEWS עדותו של ראש להב 433 במסגרת הליך קצין בודק, שמונה לחקור את התנהלותו של תת-ניצב גיא ניר והקצינה שהתלוננה נגד ריטמן. "שמעתי על מחנה רוני ומחנה גיא, למ' קראו הרח"טית (ראש חטיבת המודיעין) האמתית", כך תיאר ריטמן, את היחסים העכורים בחטיבה הרגישה בעת שבראשה כיהן ניר.

ניר נבדק בגין חשדות להתנהלות לא תקינה והאצלת סמכויות בלתי תקינה לקצינה מ'. בעקבות ממצאי הבדיקה הוצא ניר לחופשה כפויה. הבוקר דן בית המשפט המחוזי בירושלים בבקשתו של ניר לשוב לעבודה. ברבות הימים, אחרי הליך הקצין הבודק, הגישה אותה קצינה תלונה במחלקה לחקירות שוטרים נגד ריטמן בגין הטרדה מינית. תלונה זו נסגרה על ידי היועץ המשפטי לממשלה וריטמן הוחזר לתפקידו. עם זאת, עצם התלונה עדיין ממשיכה להסעיר את המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully