וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מדוע אלפים ציינו הלילה את אירוע "ירח התות"?

21.6.2016 / 12:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

"שמעתי על מחנה רוני ומחנה גיא", כך תיאר ראש יחידת להב 433 ניצב רוני ריטמן, את היחסים העכורים בחטיבה הרגישה בעת שבראשה כיהן תת ניצב גיא ניר. העדות שנמסרה במסגרת חקירת התנהלותם של ניר והקצינה שהתלוננה נגד ריטמן נחשפה היום לראשונה בוואלה! NEWS.

תחקיר ראשוני של צה"ל על תקרית יידוי האבנים ובקבוקי התבערה בכביש 443 מגלה כי במהלך ירי כוחות צה"ל נהרג נער בן 15 שלא היה מעורב באירוע. בקרית נפצעו גם שלושה ישראלים באורח קל.

נציג גנזך המדינה אמר היום במהלך דיון המיוחד בוועדת חוקה, חוק ומשפט בנושא פרשת חטיפת ילדי תימן, כי אם הממשלה תבקש, הפרוטוקולים מוועדות החקירה בנושא ייחשפו לציבור. "לממשלה יש את הסמכות המשפטית להורות לנו לפתוח את החומרים מוקדם יותר", אמר הנציג.

בלילה האחרון, בפעם הראשונה מאז 1967, התנגש היום הארוך ביותר בשנה בלילה של ירח מלא. ההתנגשות הזו מכונה סטרוברי מון, אולם למרות השם המבטיח לא מדובר בירח אדמדם. זה לא הפריע לאלפים שנהרו הלילה לאתר סטונהנג' כדי לציין את המאורע הנדיר.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה חם מהרגיל לעונה. מחר – שרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully