וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה גמליאל ליעלון: "חזור לליכוד והתמודד נגד נתניהו מבפנים"

20.6.2016 / 14:37

השרה לשוויון חברתי טענה באולפן וואלה! NEWS כי תחרות על ההנהגה במפלגה תיטיב עמה. בנוגע למתקפות על מפקדו של אלאור אזריה: "יש מי שגרר את הנושא לשיח פוליטי באצטלה של הגנה על חיילים"

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל (הליכוד), הגיבה היום (שני) על הודעתו של שר הביטחון לשעבר משה יעלון על כך שהוא מתכוון להתמודד על הנהגת המדינה בבחירות הבאות, וקראה לו "לחזור הביתה" ולהתמודד נגד נתניהו על הנהגת הליכוד. "התמודדות בתוך הליכוד זה לגיטימי", טענה השרה גמליאל בריאיון באולפן וואלה! NEWS. "יש מקום בליכוד. אין לו סיבה לצאת ולהפגין את זה".

לדבריה תחרות לראש הממשלה נתניהו בתוך המפלגה תעשה לו טוב. "תמיד היו מי שהתמודדו נגדו בתוך הליכוד. הם קיבלו יותר מ-30% תמיכה", היא טענה. "הסוד בפוליטיקה הוא התמדה. אולי אם היו מחכים היו מהווים אלטרנטיבה. גם נתניהו התמודד בעבר נגד שרון. אני מאמינה שגם הוא יסכים אותי. זה הוביל למנדטים רבים לתנועה. זה ייצור חיות ואופק למפלגה".

עוד על יעלון:
הליכוד נגד ברק ויעלון: "מוזר שלא אמרו את הדברים כשהיו שרי ביטחון"
בחזרה למתקפת הגנרלים: שרי הביטחון של נתניהו שוב קוראים עליו תיגר
יעלון נפגש עם תורמים מרכזיים בליכוד: "יחליט על עתידו בקרוב"

השרה גילה גמליאל באולפן וואלה. תום רוכלין, מערכת וואלה! NEWS
"הסוד בפוליטיקה הוא התמדה". השרה גמליאל באולפן וואלה! NEWS/מערכת וואלה! NEWS, תום רוכלין

היא התייחסה גם להתקפות נגד רב-סרן תום נעמן, מפקד הפלוגה של אלאור אזריה, הנאשם בהרג מחבל בחברון, שטען כי האחרון ירה בניגוד להוראות. לדבריה, מפלגתה מתנגדת לכל השמצה והסתה לאלימות, בוודאי שנגד קציני צה"ל. עם זאת, היא הוסיפה: "יש מי שבאצטלה של הגנה על חיילים גרר את השיח סביב הפרשה לרמות של שיח פוליטי, שאסור שיקרה במצבים כאלה. היה צריך לאפשר משפט להתנהל בשקט ולתת למערכת הצבאית לעשות את עבודתה. רע מאוד שהקהל הוא זה שמנהל משפט ציבורי. אסור שמערכת המשפט תהיה מונעת משיקול של 'מה יגידו הפוליטיקאים' ומה אומרים בציבור הרחב".

גמליאל דיברה גם על תכנית החומש לפיתוח המגזר הערבי שאושרה בממשלה בסוף השנה שעברה, אך מימושה מתעכב משום שהשרים זאב אלקין ויריב לוין מתנים את העברת התקציב באכיפת בנייה בלתי-חוקית במגזר. "הכספים יגיעו ליעדם", טענה השרה. "היעדים שם הם ברורים – שילוב האוכלוסייה הערבית, צמצום פערים וגם ואכיפת הבנייה הבלתי-חוקית. אכיפת הבנייה היא לטובת החברה הערבית", היא הסבירה. לדבריה, חשוב לאכוף את נושא הבנייה הבלתי-חוקית, אולם התניית התקציב בכך היא בעייתית. אנחנו המחוקקים והממשלה. לדעתי השר אלקין הוריד פרופיל בעניין הזה כי הוא הבין שהתכנית טובה לציבור בכללותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully