וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשסף מאינטל" ישוחרר מהכלא: בית המשפט דחה את ערעור המדינה

20.6.2016 / 0:51

ביהמ"ש המחוזי בנצרת דחה עתירה נגד החלטת ועדת השחרורים לקצר את עונשו של טל מוסקוביץ', שניסה לרצוח את חברתו לעבודה. שחרורו יעוכב בשבוע, שבמהלכו תשקול המדינה אם לערער על ההחלטה לעליון

טל מוסקוביץ', הורשע בניסיון רצח אישה בחיפה. חדשות 10, מערכת וואלה! NEWS
"מיצה את ארגז הכלים שבידי השב"ס". מוסקוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, חדשות 10

בית המשפט המחוזי בנצרת דחה אתמול (ראשון) את עתירת המדינה נגד החלטת ועדת השחרורים לקצר את עונשו של טל מוסקוביץ', שניסה לרצוח את חברתו לעבודה באינטל ושיסף את גרונה, ללא כל מניע. לבקשת המדינה, יעוכב שחרורו בשבוע, שבמהלכו תשקול המדינה אם לערער על ההחלטה לשחררו לבית המשפט העליון.

מדובר בפעם השנייה שבית המשפט המחוזי בנצרת דוחה את עתירת המדינה בעניין. מאז הדחייה הקודמת, נידון המקרה גם בבית המשפט העליון, שהורה על הכנת תסקיר פסיכיאטרי. בעקבות אותה חוות דעת, הותירה ועדת השחרורים על כנה את ההחלטה על קיצור העונש. אתמול נדחה ערעור נוסף שהוגש על ההחלטה.

הרכב השופטים, בראשות סגן נשיא בית המשפט בנימין ארבל, ציין בהחלטתו כי האסיר מיצה בכלא את כל ארגז הכלים שבידי שירות בתי הסוהר וכי מחוץ לכותלי הכלא הוא ילווה בתהליך הסתגלות. עוד ציינו כי על פי ההערכה הפסיכיאטרית הוא נמצא ראוי לשחרור ובנוסף כי הוא צלח את משבר דחיית שחרורו המוקדם וממשיך בהתנהגות ראויה ומשביעת רצון. לדברי עורך הדין שלומי שרון, סניגורו של מוסקוביץ', "אני שמח על החלטת בית המשפט המחוזי, המלמדת בבירור שדינו של מרשי לשחרור ויפה שעה אחת קודם".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי 13 שנה: "המשסף מאינטל" צפוי להשתחרר מהכלא
מתה מפצעיה אמה של העיתונאית ששפכה עליה שמן רותח
בתה של הנרצחת מקיבוץ מחניים: "הרוצח הנתעב ישלם את המחיר"

בית המשפט העליון, ירושלים. נועם מושקוביץ
במהלך השבוע תשקול המדינה אם לערער לעליון על ההחלטה לשחרר את מוסקוביץ'. בית המשפט העליון, ירושלים/נועם מושקוביץ

בדיון שנערך ביום רביעי האחרון בנוגע לשחרורו של מוסקוביץ', טענה הפרקליטות כי הוועדה שגתה בחוסר סבירות קיצוני. זאת, משום שלא התייחסה למסוכנות והתעלמה מחוות דעתו של פסיכולוג שירות בתי הסוהר שנסמך על כלים תקפים, בשעה שמדובר בעבירה חמורה שנסיבות ביצועה קשות.
לדבריהם, נכון שטופל, אך יש מקום לטפל בדפוסים האלימים, דבר שטרם טופל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לטענת עו"ד שרון, מדובר במיחזור של טענות הפרקליטות, שנבחנו כבר ונדחו: "ועדת השחרורים פעלה במצוות בית המשפט העליון, שלא קבע שהאבחון הפסיכולוגי הוא נתון מכריע. אם היו סבורים כך, היו כותבים זאת. אם היו חושבים שבאבחון הפסיכיאטרי היה כדי לבטל את האבחון הפסיכולוגי, היו כותבים זאת. אך העליון הורה לערוך חוות דעת פסיכיאטרית, שלאחריה ועדת השחרורים תדון שוב, וזו דנה שוב והתייחסה לכל הפרמטרים שעמדו לפניה. לא ברורה לי סיבת הדיון הנוסף היום. למרות אכזבתו מכך ששחרורו עוכב, מרשי ממשיך בטיפול, התנהגותו חיובית לכל אורך שנות מאסרו אין ולו עבירת משמעת אחת. אני מבקש לדחות את העתירה ולהשאיר את החלטת ועדת השחרורים על כנה".

(עדכון ראשון: 18:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully