וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה אמה של העיתונאית ששפכה עליה שמן רותח

מרים ניסני, אמה של ספיר ניסני, החשודה בגרימת חבלה, הלכה לעולמה בבית החולים לאחר שנפגשה עם בתה. האם הייתה מאושפזת במצב קשה כחודש וחצי. פרקליט העיתונאית: "היא לא מעכלת את הבשורה הקשה"

עריכה: ניר חן

מרים ניסני, אמה של העיתונאית ספיר ניסני החשודה בגרימת חבלה, מתה היום (ראשון) בבית החולים תל השומר. היא הלכה לעולמה זמן קצר לאחר שנפגשה עם בתה החשודה כי שפכה עליה שמן רותח בכוונה תחילה. האם היתה מאושפזת זה כמה שבועות במצב קשה, מורדמת ומונשמת.

עורך הדין גיא עין צבי, פרקליטה של ניסני מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר: "המשטרה אפשרה היום לספיר להתייחד עם אמה לפני שנפטרה, והיא עדיין לא מעכלת את הבשורה הקשה. חשוב להדגיש שעל פי כל הראיות מדובר בתאונה טרגית ולא במעשה מכוון".

ברק פרידמן, עורך הדין של אחיותיה של ניסני, קסם ופליאה, שהגישו בקשה לצו הרחקה ממנה, מסר: "אנחנו קיבלנו את זה בצער רב, בכאב ובתדהמה. למרות הפציעה כולנו היינו ריאליים לגבי חומרת הפציעה. זו פציעה שהיתה קשה אבל הזמן שחלף נטע בנו תקווה שהאימא תוכל לאגור את הכוחות האפשריים, להחלים ובעיקר לחזור להכרה ולפתור את התעלומה".

לקריאה נוספת:
אם כל חטאת - מה גורם לבת לנסות לרצוח את אמה?
"שרפו לה את כל הציוד": חברתה של העיתונאית החשודה חושפת אלימות בביתה
החשודה בניסיון רצח אמה לאחותה: "אימא שיקרה בצווי ההגנה נגדי"

ספיר ניסני. פייסבוק, צילום מסך
"לא מעכלת את הבשורה הקשה". ניסני/צילום מסך, פייסבוק

תיק החקירה נגד ניסני הועבר לפני כמה שבועות לידי פרקליטות מחוז מרכז. במשטרה מעריכים כי עכשיו עם מותה של האם, תדרוש הפרקליטות להעביר את התיק מחדש לידי חוקרי משטרת מרחב השרון. זאת, על מנת שיחקרו את ניסני בעבירה של המתה - לא ברור אם תיחקר בחשד של עבירת רצח, גרימת מוות ברשלנות או בהריגה.

בחודש שעבר שוחררה ניסני למעצר בית. זאת לאחר שהמשטרה לא הצליחה לגבש מספיק ראיות על מנת לבסס את החשדות המיוחסים לניסני. ייתכן כי העיתונאית תואשם לבסוף ברשלנות ובגרימת חבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully