וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה בניסיון רצח אמה לאחותה: "אימא שיקרה בצווי ההגנה נגדי"

3.5.2016 / 17:21

מעצרה של העיתונאית ספיר ניסני, שעצורה יותר משבוע, הוארך עד יום שני. המשטרה חשפה כי החשודה עומתה עם אחותה, שדחתה את הגרסה לפיה מעדה על שואב רובוטי. מצב האם מוסיף להיות קשה

עריכה: ניר חן

(ספיר ניסני חשודה ברצח אמה, דיווח לאולפן וואלה! NEWS)

ספיר ניסני, החשודה בניסיון רצח אמה, הובאה אחר הצהריים (שלישי) לדיון נוסף בהארכת מעצרה בבית משפט השלום פתח תקווה. עם תחילת הדיון, סירבה ניסני להיכנס לאולם משום שלא רצתה שצוותי התקשורת יצלמו אותה. במחאה על כך היא התיישבה על הרצפה במסדרון שמוביל לאולם. השופטת כרמית בן אליעזר נעתרה לבקשתה ואסרה על הצוותים לצלם אותה באולם. נציגת המשטרה הודיעה בפתח דבריה כי גרסת החשודה אינה סבירה ולא מתיישבת עם הממצאים בזירה ועם רקע הקשר המשפחתי בין השתיים. בתום הדיון אמרה השופטת: "לא התרשמתי שחלה התפתחות של ממש בחקירה בעניין אם מדובר בתאונה או לא". היא האריכה את מעצרה עד יום שני.

החוקרת הצהירה כי אמה של החשודה מאושפזת במצב קשה, מורדמת ומונשמת, ואמורה לעבור בימים הקרובים שישה ניתוחים מצילי חיים. אף שהאם אינה יכולה למסור את גרסתה, בידי המשטרה מכתבים של האם מלפני התקרית, שבהם היא ביקשה צווי הגנה מפני בתה. כמו גם, החוקרים גבו עדויות מהאחיות, בני משפחה ושכנים שמתארים כולם באופן דומה את מערכת היחסים הבעייתית בין השתיים.

נציגת המשטרה חשפה כי החוקרים עימתו את החשודה עם אחותה במשך שעתיים. ניסני טענה בפני אחותה כי אמה שיקרה בצווי ההגנה נגדה. היא הוסיפה כי השואב הרובוטי גרם לה ליפול ולשפוך את השמן החם על אמה. ביחס לטענה זו אמרה האחות כי השואב אינו מתוכנת לעבוד בלילה. בתגובה, השיבה ניסני לאחותה כי סבתה, שהייתה ישנה בבית המשפחה לפני שנה, אישרה כי השואב אכן עובד בלילה.

עוד באותו נושא:
המשטרה: "ספיר ניסני איימה בעבר להרוג את אמה ואמרה לה 'תישרפי'"
העבר של ניסני: ניסיון דקירה במזלג ברביקיו וצווי הרחקה מאמה
ספיר ניסני היא העיתונאית החשודה שניסתה לרצוח את אמה

ספיר ניסני. פייסבוק, צילום מסך
אמה אמרה לה שהיא לא אשמה. ניסני/צילום מסך, פייסבוק

באחת מהארכות המעצר סיפרה ניסני כי אמה הספיקה לדבר עמה לפני שאושפזה. "היא אמרה לי 'את לא אשמה, אני ראיתי'", טענה ניסני. "חשבתי שהיא ישנה. היא יודעת שאני מעדתי. מעולם לא פגעתי באיש". בדיון שנערך היום אישרה נציגת המשטרה כי הצוות הרפואי אכן שמע את האם אומרת לבתה בבית החולים, עוד כשהייתה בהכרה, כי היא לא אשמה.

בהמשך הדיון המשיכה החוקרת לספר על מצבה הקשה של האם כיום. היא סיפרה כי בעקבות הפציעה אוזנה נשרה. במהלך החקירה, ניסתה החוקרת להראות לחשודה צילומים של האם ושאלה אותה כיצד גרסתה, לפיה בטעות שפכה עליה סיר שמן רותח, מתיישבת עם פציעות האם המראות כי היא נכוותה מהאפרכסת ועד פלג גופה התחתון. אולם ניסני סירבה לראות את התמונות.

(עדכון ראשון: 16:58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully