וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרפו לה את כל הציוד": חברתה של העיתונאית החשודה חושפת אלימות בביתה

4.5.2016 / 13:45

עיתונאית שעבדה לצדה ספיר ניסני החשודה בניסיון לרצוח את אמה, סיפרה בריאיון באולפן וואלה! NEWS על "אלימות קשה בביתה". לדבריה, מדובר ב"אירועים מזעזעים. היא קיבלה עשרות פעמים צווי הרחקה לבית סבתה"

עריכה: ניר חן

אירית מרק, עורכת פורטל "השרון פוסט" בכפר סבא, שעבדה לצידה של ספיר ניסני החשודה בניסיון רצח אמה, סיפרה בריאיון באולפן וואלה! NEWS כי ניסני, בת 24, היא "נערה עם אמביציה פנומנלית, בעלת מוטיבציה, סופר אינטליגנטית ומלאת קסם". לדבריה, "קשה שלא להתאהב בה ולא לחבב אותה".

מרק סיפרה על "אלימות קשה מאוד" בבית המשפחה. "זה התחיל מסיפורים של ספיר", אמרה. "לאחר שנה של חברות, היא שיתפה אותי במה שעובר עליה, סיפרה על אלימות קשה שהיא חוותה בבית מגיל קטן, דברים מזעזעים. סיפרה שבכיתה ג' ההורים שלה שרפו לה את כל הציוד של בית הספר במטבח הביתי שלהם". היא הוסיפה כי "ספיר קיבלה עשרות פעמים צווי הרחקה לבית סבתה, ולמרות זאת בחרה להישאר בבית. הייתה שם אלימות קשה מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
החשודה בניסיון רצח אמה לאחותה: "אימא שיקרה בצווי ההגנה נגדי"
המשטרה: "ספיר ניסני איימה בעבר להרוג את אמה ואמרה לה 'תישרפי'"
ספיר ניסני היא העיתונאית החשודה שניסתה לרצוח את אמה

ספיר ניסני. פייסבוק, צילום מסך
"כלפי חוץ לא הייתה אלימות". ניסני/צילום מסך, פייסבוק

"אי אפשר שלא להאמין לה", הבהירה. "היא מאד משכנעת והיא בעלת יכולת אדירה לתמרן אותך ולהביא אותך למקום שהיא רוצה שתהיה בו, כלומר למקום שתרצה לעזור ולהגן עליה". לדברי מרק, "כלפי חוץ לא הייתה אלימות. ספיר לא הייתה אלימה בחוץ. השכנים שמעו צעקות, וראיתי סימנים כחולים על גופה. לא הבנתי למה היא לא יוצאת משם".

מרק הוסיפה: "במשך תקופה ארוכה שמעתי רק מספיר ולא מאימא שלה. אני לא מצדדת בשום צד, מה שמעניין אותי זה שאימא שלה תקום מהמצב הקשה שבו היא נמצאת. אני באמת מקווה עבור ספיר שיתברר שזאת תאונה". לדבריה, "אני לא בקשר היום עם ספיר, ואני מבינה שהכרתי שני אנשים בישות אחת. אני לא רוצה לתייג אותה, אני רק מלאת תקווה בשבילה. עם היכולות שלה היא הייתה יכולה להגיע רחוק".

"באופן אישי, אני לא מאמינה שאדם נורמלי לוקח סיר שמן רותח כדי לעשות איתו דברים", טענה. "זה לא נשמע זה לא סביר בעליל". מרק הוסיפה כי "לא מעניין אותי לראות אותה שוב, מערכת היחסים הזאת מאחוריי. אני מאחלת לה רק טוב ומאחלת לאימא שלה שתשרוד. האם במצב אנוש וכרגע נמצאת לפני שישה ניתוחים מצילי חיים. אני מתפללת שאימא שלה תצא מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully