וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אישר לאסיר משה קצב שלא להתייצב לדיון בעניינו

16.6.2016 / 19:04

הנשיא לשעבר שהורשע באונס לא יידרש להופיע בבית המשפט לדיון בערעורו על ההחלטה שלא לנכות שליש ממאסרו. לדברי עורך דינו ציון אמיר, קצב כמעט ונמנע מהגשת הערעור ככל הנראה כי חשש להגיע לדיון במדי אסיר

עריכה: ניר חן

בווידאו: עו"ד שני אילוז על המלצתה לקצב שלא להגיש ערעור על החלטת ועדת השחרורים, בחודש שעבר

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד אישר היום (חמישי) לנשיא לשעבר משה קצב, שנושא מאסר בגין עבירות אונס, לא להתייצב לדיון בעניינו, בעקבות בקשת עורך דינו. מדובר בדיון בנוגע לערעורו על החלטת ועדת השחרורים שלא לנכות שליש מעונש המאסר שהוטל עליו.

הערעור על ההחלטה הוגש בחודש שעבר, ביום האחרון שבו ניתן היה להגישו, וזאת לאחר שהתקבלה ארכה של ארבעה ימים לבקשת פרקליטי קצב. בקשתו לניכוי שליש ממאסרו נדחתה כחודש לפני כן, בין היתר משום שהנשיא לשעבר לא הביע חרטה על האונס ועל המעשים המגונים שבהם הורשע ולא קיבל אחריות על מעשיו.

יום לפני שהוגש הערעור, אמר עורך דינו של קצב, ציון אמיר, כי קצב כמעט ונמנע מהגשת הערעור, בין היתר, מחשש להגיע לבית המשפט במדי אסיר. עוד אמר אמיר כי ייתכן שקצב חשש מאמירות קשות מצד השופט אברהם טל, הדן בערעורים אלה ונחשב לשופט קשה, אם זה יחליט שלא לקבל את ערעורו. אמירות מסוג זה, לטענת אמיר, עלולות לפגוע בסיכויו של קצב לזכות בשחרור מוקדם בפעם הבאה שיעלה לוועדת השחרורים באוגוסט, או בסיכויו לקבלת חנינה מהנשיא.

לקריאה נוספת:
ריבלין: "אשקול את בקשת החנינה של קצב כמו כל בקשה אחרת"
קצב חגג פסח עם משפחתו: "ראו אכזבה על פניו"
יחכה לחנינה או יגיע עד לבג"ץ? אלה האפשרויות העומדות בפני קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully