וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליסל לשופטים: "מצעד הגאווה מביא עלינו את הפיגועים"

16.6.2016 / 14:35

בדיון בית המשפט המחוזי בירושלים דרשה התביעה להשית עליו עשרות שנות מאסר בגין שישה ניסיונות רצח, בנוסף ל-25 שנות מאסר בגין רצח שירה בנקי. לראשונה במשפטו, פנה שליסל ודיבר לשופטים. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: רוני כנפו, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

התביעה במשפטו של ישי שליסל, שהורשע ברצח שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים ביולי 2015, דרשה היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים להטיל עליו 60 שנות מאסר בגין שישה ניסיונות רצח נוסף על מאסר עולם בגין רצח. בנוסף לכך, דורשת התביעה, באמצעות הנציגה עו"ד אשרת שהם, להטיל תשלום פיצויים לנפגעים.

פרקליטו של שליסל, עורך הדין זכריה שנקולבסקי לא יטען בשמו של מרשו, בהתאם למגבלות ששליסל הטיל על הייצוג מטעם הסניגוריה הציבורית. שליסל עצמו בחר לשאת דברים. עד כה הוא לא דיבר ולא העיד במהלך המשפט וגם לא בחקירות במשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"כשההלכה אומרת - אין פשרות": כך הפך המורה מהכלא לרוצח שטוף שנאה. שוב
בתי מלון וסיוע לעסקים: הממשלה תעביר עשרות מיליונים ליו"ש
תיעוד חדש מהפיגוע בפריז: המחבל מתייעץ בפייסבוק מה לעשות בילד

ישי שליסל במסע הרג במצעד הגאווה בירושלים 2015. Sebastian Scheiner, AP
מסע דקירות של שליסל במצעד הגאווה בירושלים, יולי 2015/AP, Sebastian Scheiner

"המצעד מביא עלינו את כל הפיגועים והאינתיפאדות, וזה גורם לכעס אצל הקב"ה", אמר שליסל בדיון. "אני משתדל לפעול מתוך אהבה לקב"ה, ומצעדי הגאווה הם מתוך שנאה לקב"ה ולעם ישראל. גם זמרים ואמנים שמופיעים במצעדי הגאווה שיידעו שהם משתתפים בחילול שמו של הקב"ה. כל יהודי צריך לראות אם הוא נאמן למלך מלכי המלכים – או שהוא נופל לרשת האופוזיציה של הקב"ה, שהיא השטן".

התובעת אשרת שהם, אמרה כי "הנאשם שלף את המאכלת בקור רוח, מומחיות ואכזריות, ודקר את קורבנותיו בתאוות מוות ורצח. הוא ניסה להספיק לפגוע בכל מי שנקרה בדרכו... הנאשם ביצע את מעשיו נגד ערכי החופש עליהם מושתתים החיים במדינת ישראל, ופגש בתחושת הביטחון של הציבור בכלל ושל אנשי הקהילה הלהט"בית בפרט". על העונש החמור הסבירה כי מדובר ב"עונש שיבטא את קדושת החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully