וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד חדש מהפיגוע בפריז: המחבל מתייעץ בפייסבוק מה לעשות בילד

ה"בילד" הגרמני פרסם קטע שבו תיעד עצמו המחבל, שרצח זוג שוטרים, כשהוא מפנה את המצלמה והתמקד בבנם בן השלוש של הזוג. הוא התייעץ עם הגולשים מה לעשות בו ובסופו של דבר חס על חייו

צילום: אתר ה"בילד"

ה"בילד" הגרמני פרסם היום (חמישי) קטע חדש מהסרטון שבו תיעד עצמו המחבל מהפרבר הסמוך לפריז אחרי שרצח זוג שוטרים. בקטע, שלא שודר בתיעוד שפורסם בסוכנות הידיעות "אעמאק" המזוהה עם דאעש, מפנה לארוסי אבלה בן ה-25 את המצלמה ומתמקד בבנם בן השלוש של הזוג ומתייעץ עם הגולשים מה לעשות בו. בסופו של דבר, הצעיר שנכלא בעבר בשל עבירות טרור וחוסל באירוע, חס על חייו.

"רצחתי כרגע שוטר ואשתו, המשטרה סביבי כרגע, אני אפתיע אותם עם הלהט שלי", אמר אבלה בסרטון המלא. "בעזרת אללה אני הולך להרוג שוטרים ולתקוף עיתונאים, אני הולך להרוג אותם. הם נטשו את הדת, הם יצאו נגד האל ולא תהיה להם מחילה". הוא פנה לכל המוסלמים, וקרא להם להתקומם מול מי שמדכא אותם. "אומתי, איך הגעת לכאן? איך הגעת למצב ששולטים בך?", תהה.

המחבל מפריז, לארוסי אבלה, לפני מותו: "מכין הפתעה לשוטרים". ספק 500
המחבל לארוסי אבלה בזמן הפיגוע/ספק 500

התובע הכללי בצרפת אמר לאחר הפיגוע כי לתוקף הייתה רשימת מטרות, ובה שמותיהם של עיתונאים ואישי ציבור. לדברי התובע, המשטרה מצאה בזירת הרצח רשימה של מטרות פוטנציאליות, בהן שמות של אנסים, עיתונאים, קציני משטרה ואישי ציבור נוספים.

התובע מולין מסר במהלך מסיבת עיתונאים כי התוקף נשבע אמונים לדאעש גם לפני שלושה שבועות. הוא אף ציין כי במהלך המשא ומתן שניהלה עמו המשטרה, הוא אמר שהוא נענה לקריאה האחרונה של מנהיג דאעש "להרוג כופרים בביתם עם משפחותיהם". כמו כן, הוא אמר כי שלושה בני אדם עוכבו לחקירה בחשד למעורבות באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully