וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש סגר את תיק החקירה נגד שופט שנחשד בעבירות מין בבתו

מנדלבליט החליט לסגור את התיק בעילה של חוסר ראיות והעביר את מסקנותיו לעיונן של שרת המשפטים איילת שקד ונשיאת בית המשפט העליון מרים נאור. "חומר הראיות רחוק מהתשתית הנדרשת לביסוס כתב האישום"

אולם השופט החשוד בביצוע עבירות חמורות, בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קאסטרו, אתר רשמי
תיק סגור. אולם המשפטים של השופט/אתר רשמי, ראובן קאסטרו

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט החליט היום (רביעי) לסגור את התיק נגד שופט בית משפט השלום, שנחשד בעבירות מין ואלימות כלפי בתו הקטינה, מחוסר ראיות. המלצת המשטרה לסגור את תיק החקירה פורסמה לראשונה בוואלה! NEWS.

החקירה בעניין החלה באישור מנדלבליט לאחר שהתקבל דיווח מפקידת סעד שהעלה חשד לביצוע העבירות. במסגרת החקירה נגבו, בין היתר, גרסאות הקטינה ואחותה באמצעות חוקרת ילדים, וגרסאות צוות גן הילדים וגורמים שונים אשר טיפלו בילדה. החקירה לוותה על ידי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) וההנחיות לגביה ניתנו במשטרה על ידי ראש אח"מ.

בהחלטתו ציין היועץ המשפטי לממשלה כי החליט לסגור את התיק נגד השופט לאחר שחומר הראיות שנאסף בעניינו של השופט "רחוק מהתשתית הנדרשת לביסוס כתב אישום ונמצא ברף נמוך יחסית בתוך טווח התיקים הנסגרים בעילה של חוסר ראיות". ההחלטה נמסרה היום לבא כוחו של השופט ולעיונן של נשיאת בית המשפט העליון ושרת המשפטים, אשר עודכנו בעניין עם פתיחת החקירה ובמהלכה.

שמו של השופט אסור בפרסום, בין היתר בשל גיל המעורבים בפרשה. טרם הוחלט אם השופט ישוב לעבודתו כשופט פלילי, לאחר שבחודש שעבר הוצא לחופשה כפויה. בסביבתו של השופט אמרו כי האחרון "בחר מיוזמתו שלא להגיע לעבודה. הרף הראייתי בתיק היה נמוך ביותר".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"רק בהרתעה ננצח": הכנסת אישרה את חוק הטרור
סקר בארה"ב: טראמפ יטפל טוב יותר בטרור, אך התמיכה בו ירדה לשפל חדש
מסתמן: חצי שנת עבודות שירות לשוטר שהציע לבטל דוח בתמורה למין אוראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully