וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: חצי שנת עבודות שירות לשוטר שהציע לבטל דוח בתמורה למין אוראלי

15.6.2016 / 18:30

עורכי הדין של השוטר והמתלוננת הגיעו להסכם ולפיו הוא יודה בכתב האישום המתוקן, יבצע את עבודות השירות וישלם לה פיצויים. לפי המיוחס לו, הוא הציע לאישה לבטל את הדוח אם תעשה לו "מה שגברים אוהבים". עורך דינו: "את השיח המיני החלה המתלוננת"

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
הוא הפציר בה לכאורה לבצע בו מין אוראלי בטענה כי הדבר יביא לביטול הדוח/חטיבת דובר המשטרה

חצי שנת עבודות שירות ופיצוי כספי – זה העונש המסתמן לשוטר באגף התנועה של משטרת באר שבע, שהציע לאישה לבטל דוח תנועה שקיבלה ממנו בתמורה למין אוראלי. השוטר צפוי להודות בפרטי כתב האישום במתוקן ולשאת בעונש שסוכם בין עורכי הדין בהסדר הטיעון המקל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הילה אדלמן לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בחודש שעבר ופורסם לראשונה בוואלה! NEWS, במרץ 2015 השוטר עצר יחד עם מתנדב נוסף את המתלוננת בשעת לילה לבדיקת אלכוהול. לצורך השלמת הבדיקה, הוסעה לתחנת המשטרה המקומית, שם עברה בדיקת בעזרת מכשיר "ינשוף", שהעלתה כי בדמה הייתה כמות גבוהה מהמותר של אלכוהול.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שריפה פרצה ביער ירושלים: דיירי השכונות הסמוכות התבקשו להסתגר בבתים
יכולה לנשום לרווחה: יידחה פינויה של ענבל אור מהפנטהאוז בגבעתיים
אושרה בניית בניין ליהודים בלב שכונת סילוואן במזרח ירושלים

בהמשך עיכובה בתחנת המשטרה, לפי כתב האישום, הוא הציע למתלוננת כי תבוא עמו להחזיר את המתנדב המשטרתי לביתו, והיא הצטרפה אליו לנסיעה. לאחר שהמתנדב הוחזר, שאלה לכאורה המתלוננת מה ניתן לעשות על מנת שהדוח לא יירשם לחובתה. השוטר, לפי כתב האישום, השיב לה במילים "מה היית מוכנה לעשות?", וביקש ממנה לעשות "מה שגברים אוהבים". לאחר שלא הבינה את כוונתו, הוא הפציר בה לכאורה לבצע בו מין אוראלי, תוך הבטחה כי הדבר יוביל לביטול הדוח.

עמית ויצמן, עורך הדין של הנאשם, מסר: "מדובר בשוטר מצטיין במשך 22 שנים. הוא כשל באמירה שלא הייתה צריכה להיאמר, ועליה הוא משלם מחיר אישי, משפחתי וכלכלי כבד. הסדר הטיעון והעונש אינו מקל עמו בנסיבות כתב האישום המתוקן". הוא טרח להוסיף: "ראוי לציין שאת השיח המיני החלה המתלוננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully