וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר תחקיר חדשות 2: כץ ימנה מנכ"לית חדשה למשרד התחבורה

14.6.2016 / 17:42

שר התחבורה הודיע כי ימנה את קרן טרנר במקום עוזי יצחקי, שיסיים את תפקידו לאחר 4 וחצי שנים. גורם בליכוד אמר לוואלה! NEWS כי "כץ לא אהב את הפרסומים", לפיהם פעיל המפלגה דני נוימן ניצל את קשריו לקידום אינטרסים מול יצחקי

שר התחבורה ישראל כ"ץ, נמל אשדוד. 12 באפריל 2016. לירון מולדובן
"לא אהב את מה שראה בפרסומים". השר כץ/לירון מולדובן

שר התחבורה ישראל כץ הודיע היום (שלישי) כי החליט למנות את קרן טרנר לתפקיד מנכ"לית משרד התחבורה, זאת לאחר שהמנכ"ל הנוכחי עוזי יצחקי הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר ארבע וחצי שנים. יצחקי עמד במרכז פרשת "דני יסדר" שנחשפה בחדשות ערוץ 2, במסגרתה דווח כי פרשן הכדורגל דני נוימן גבה אלפי דולרים מגורמים מסחריים כדי לקדם פגישות ואינטרסים במוסדות השלטון, בין היתר עם יצחקי.

גורם בליכוד התייחס למינוי ואמר לוואלה! NEWS כי כץ "לא אהב את מה שראה בפרסומים". לדברי הגורם, "מספיק היה לראות כיצד השר כץ לא גיבה את יצחקי בפרשה ואפשר כבר להסיק את המסקנות".

עוד בוואלה! NEWS:
הנשיא ריבלין: "לא מצפה מכלל אזרחי ישראל להיות ציוניים"
דרעי על סערת סדן: "מהיום ידע כל אחד שעל גזענות משלמים מחיר"
"שחור בעיניים": מקור השריפה בבניין ברמת גן - קצר חשמלי

טרנר כיהנה במשך כמה שנים כסמנכ"לית בכירה לפיתוח תשתיות ותיאום תחבורתי במשרד, ובשנה האחרונה אף שימשה כמשנה למנכ"ל לאחר שזכתה במכרז לתפקיד. טרנר נחשבת למינוי מקצועי של השר כץ, והיא נבחרה לתפקיד בשל ניסיונה הרב בתחום התחבורה.

מלשכת השר נמסר: " קרן טרנר היא בעלת ניסיון רב בתחום התשתיות והבטיחות בדרכים ומוערכת על ידי גורמים רבים העוסקים בענף. טרנר הייתה שותפה מלאה לתנופת פיתוח התשתיות של רשת הכבישים, המסילות, מערכות הסעת ההמונים והרכבות הקלות במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully