וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכים בשווי מאה אלף שקל נגנבו מחווה בדרום: "קמתי לכלובים ריקים"

14.6.2016 / 15:10

בפעם השנייה בחודש פרצו גנבים לחוותו של יוסי דמרי שבמושב בית הגדי וגנבו עשרות תוכים וציוד נוסף מהמחסן. "מנסה לאסוף כוחות כדי לשקם את החווה, לא יודע איך אתאושש מהמכה הזאת"

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

עשרות תוכים בשווי של כמאה אלף שקלים נגנבו הלילה (שלישי) מחוות יהב שבמושב בית הגדי הסמוך לנתיבות. בעל החווה, יוסי דמרי, נדהם הבוקר לגלות את הכלובים הריקים והבין כי התוכים שגידל נגנבו באישון לילה, וכן ציוד נוסף מהמחסנים. הוא פנה למשטרה, וכוחות מג"ב הגיעו למקום.

"מישהו נכנס לבית שלי, למקום שבו אני משקיע את כל היום שלי, ופשוט גונב תוכים", סיפר דמרי. "קשה מאוד ולפעמים כמעט בלתי-אפשרי להיות בעל חווה בנגב. יש לי חברים שפשטו רגל בעקבות הגניבות והפריצות. זה חייב להיפסק ומיד, אני מיואש".

לפני שלוש שנים וחצי פתח דמרי את החווה, ובה הוא מגדל עשרות בעלי חיים, ובהם סוסים וציפורים מיוחדים. הפריצה אמש לא הייתה הראשונה – לפני כחודש, ימים אחדים לפני החתונה שלו, ניסו לפרוץ לחווה שלו בפעם הראשונה. במקרה ההוא שמע דמרי את הקולות והבריח את הגנבים, אך הלילה הצליחו הפורצים במשימתם. "הם נכנסו גם למשרדים שלי דרך החלון ולקחו איתם את מצלמות האבטחה. אני לא יודע איך אתאושש מהמכה הזאת".

עוד בוואלה! NEWS:
"בחור שקט וחביב": ביקור במסגד שממנו יצא המחבל מאורלנדו
מסתור תת-קרקעי ואקדח: ההיערכות ליום שבו חיזבאללה יכבוש את הגליל
חזן על הדחתו: "יו"ר הכנסת פעל נגדי מתוך נקמנות אישית ואגואיזם"

חוות חיות ממנה נגנבו 40 תוכים יקרים, מושב בית הגדי סמוך לנתיבות. 14 ביוני 2016. שי מכלוף
"כלובים מיותמים" בחוות יהב/שי מכלוף

לדברי דמרי, הוא אינו מצפה שימצאו את התוכים שנגנבו. "אני חושב שהם כבר נמכרו למישהו אחר, והגנבים הרוויחו עשרות אלפי שקלים", אמר. "מלבד הכסף, זה משהו שעמלתי עליו כל כך הרבה ופתאום קמתי בבוקר וגיליתי שהכלובים מיותמים. אתמול הצליחו העלובים לפרוץ ולגנוב את הסחורה שלי. העסק שלי, הבית שלי, המקום שבו השקעתי את כל נשמתי, פשוט נפרץ ונבזז. אני מנסה לאסוף כוחות כדי לשקם את החווה", אמר דמרי.

בעוד כשבוע אמורים ילדי הקייטנות שבאזור להגיע לחוותו של דמרי כדי לראות את הציפורים ואת שאר החיות שבחווה וללמוד עליהם. "בחווה אנחנו מוכרים לציבור מגוון בעלי חיים וציפורים, אבל גם החלטנו שכחלק מהחווה אנחנו נביא לפה ילדים באופן קבוע כדי שיוכלו ליהנות מהאווירה. עכשיו הילדים יגיעו ולא יהיו תוכים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חוות חיות ממנה נגנבו 40 תוכים יקרים, מושב בית הגדי סמוך לנתיבות. 14 ביוני 2016. שי מכלוף
"הילדים יגיעו ולא יהיו תוכים"/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully