וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן על הדחתו: "יו"ר הכנסת פעל נגדי מתוך נקמנות אישית ואגואיזם"

14.6.2016 / 12:10

הח"כ מהליכוד הדגיש בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי הוא לא מתרגש מהוספת המילה "בדימוס" לתיאורו כסגן היו"ר. הוא הכחיש כי איים על אדלשטיין או נעלב ממנו, וביקש להודות לתשעה חברי סיעתו שהצביעו בעדו

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שעורר עשרות סערות, ח"כ אורן חזן (ליכוד) הודח אתמול (שני) בהצבעה חשאית מתפקיד סגן יו"ר הכנסת. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לאחר ההדחה, בחר חזן לפתוח דווקא באמירת תודה לחברי סיעת הליכוד. "אני עדיין מחייך", אמר. "אני רוצה להגיד תודה לשליש חברי סיעת הליכוד, שנתנו בי אמון מלא למרות שכל הכוחות חברו יחדיו נגד חבר כנסת צעיר ומבטיח, שכנראה מפחיד מישהו וזה אומר משהו".

בשנה האחרונה לא הורשה חזן לנהל ישיבות מליאה. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין (הליכוד) החליט על כך בעקבות תחקיר חדשות 2 של העיתונאי עמית סגל שבו נחשף כי חזן לכאורה שידל לזנות בקזינו שניהל בבולגריה והשתמש בסמים קשים. חזן, שלא עמד בסיכומים בעקבות התחקיר, ונמנע מלהודיע שהוא משעה את עצמו, הושעה על ידי יו"ר הכנסת. אלא שאז, לטענת גורמים בסביבתו של אדלשטיין, התקשר ח"כ חזן לאדלשטיין ואיים עליו כי "מעכשיו אתחיל לחפש סיפורים על יו"ר הכנסת ולא אהסס לעשות בהם שימוש". כיום חזן מכחיש את הדברים: "מדובר בסיפור מומצא ולא קיים, אבל אני נצמד לאמת. בסוף צדקתי, כמו תמיד. הדמות שלי מאפילה על זו של אדלשטיין".

את תמיכתם של תשעה ח"כים מהליכוד בחזן בהצבעה החשאית, הוא תיאר כ"הצבעת אמון בי והצבעת אי-אמון ביו"ר הכנסת". לדבריו, "מי שעבד נגדי הוא יו"ר הכנסת, ששם חרב על צווארו של ראש הממשלה ואמר לו, 'חזן לא יהיה סגן יו"ר הכנסת'. כל זה מתוך נקמנות אישית ואגואיזם".

לקריאה נוספת:
חזן יפצה שלושה עובדים פלסטינים שהלין את שכרם: "היינו כמו משפחה"
"שוביניסט": חזן תקף את זנדברג בכנס בדימונה - וספג ביקורת מנערות
"תשובותיו של ח"כ חזן מתחמקות ובלתי מלאות"

חבר הכנסת אורן חזן נואם המליאת הכנסת. נועם מושקוביץ
"הדמות שלי מאפילה על זו של אדלשטיין". חזן ויו"ר הכנסת במליאה/נועם מושקוביץ

האמת לגבי ההאשמות שהועלו נגד חזן בתחקיר חדשות 2, לטענתו, תתברר בקרוב בבית המשפט. "הגשתי תביעת דיבה נגד העיתונאי, הרכילאי, שפרסם את מסכת השקרים", אמר. "בעוד כשלושה שבועות נתכנס כדי לדון בה. השופט קבע אז שיש זכות ציבורית לדעת על הנושא. היה ניסיון להגיע לפשרה. נפגשנו וזה לא הסתדר. אני יודע שאנצח את המשפט כי יש אמת אחת. כולם יודעים את זה שנה אחרי – ההר הוליד עכבר, הכול פיקציה".

בנוסף לתחקיר בעניינו, עלה שמו של חזן בשנה האחרונה סביב התבטאויותיו כלפי חברות הכנסת קארין אלהרר (יש עתיד) ואיילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני). תחילה לעג חזן לנכותה של ח"כ אלהרר במהלך הצבעה בנובמבר, כשצעק לעברה: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?". לח"כ נחמיאס ורבין קרא לכאורה חזן "תת-אדם", ובין השניים התנהל עימות עד שאנשי משמר הכנסת נאלצו להפריד ביניהם.

לגבי שתי התקריות, לטענת חזן, "בסוף תמיד יצאתי צודק. אנחנו לא בגנון. אותה חברת כנסת (נחמיאס ורבין) כינתה אותי 'אפס' ו'זבל', איחלה לי 'תמות' ואפילו לא נדרשה להתנצל. אלה דברים שמעולם לא היו בכנסת". כך או כך, טען חזן, "בחצי השנה האחרונה התבגרתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עדיין מחייך". חזן באולפן וואלה! NEWS/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש הרבה 'עסקונה' זקנה בכנסת שפוחדת שהצעירים יתפסו את מקומה", כך לטענת חזן. "אבל אם אני מסתכל על ההתנהלות הפוליטית הדוחה, המגעילה והמכוערת של אדלשטיין במאבקו האישי מולי – אם היה ממש בדברים כנראה שלא היינו יושבים כאן עכשיו".

גם את השמועות שלפיהן נעלב מכך שלא הוזמן לחתונתו של אדלשטיין מכחיש חזן. "אני רוצה לאחל לזוג הצעיר מזל טוב. אני מוזמן להרבה אירועים ומודה להם שחסכו לי את המתנה. אני לא מערבב בין הדברים. אבל ברמה הפוליטית, יום יבוא ומתפקדי הליכוד יבואו חשבון עם אדלשטיין, והוא יקבל את התוצאה ביום הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully