וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוביניסט": חזן תקף את זנדברג בכנס בדימונה - וספג ביקורת מנערות

יניב גלעדי

8.3.2016 / 22:40

הח"כ מהליכוד ועמיתתו ממרצ התעמתו על בימת הקונגרס הציוני לנוער בדימונה. לאחר מכן, כמה נערות פנו לחזן: "אתה לא מרגיש צבוע לבוא ביום האישה הבינלאומי ולא לכבד את מה שאומרת תמר, האישה היחידה בדיון?"

צילום: בני בן סימון, עריכה: טל רזניק

חברת הכנסת תמר זנדברג (מרצ) וח"כ אורן חזן (הליכוד) התעמתו היום (שלישי) בקונגרס הציוני ה-35 לנוער שנערך בדימונה. במרכז המחלוקת עמדה טענתה של זנדברג כי "יש לסיים את הכיבוש שלנו על בני ובנות עם אחר, מחוץ לגבולות מדינת ישראל". בתום הוויכוח ניגשו כמה נערות לחזן והטיחו בו כי הוא שוביניסט, משום שהתייחס בזלזול לדבריה של זנדברג.

בתחילת הוויכוח, לאחר שנשמעה טענתה של זנדברג, היא אמרה כי חזן העיר לה על כך שהשתמשה במילה "כיבוש" בקונגרס הציוני. "אני רוצה להגיד בצורה ברורה: האיום המרכזי על החזון הציוני הוא הכיבוש. היכולת לסיים אותו היא ההבטחה הטובה ביותר למדינה יהודית ודמוקרטית, כמו שחלמו אבות הציונות וכמו שכתוב במגילת העצמאות", אמרה. "בפני ממשלת ישראל ומדינת ישראל עומדת החלטה נורא פשוטה: האם השטחים הם בתוך מדינת ישראל או מחוצה לה".

מנגד, חזן טען כי "אין דבר כזה כיבוש. הכיבוש היחיד שאני מכיר זה השיר של אדל שכובש את מצעד הפזמונים. כאשר בכנסת ישראל יש ח"כים כמו תמר וחבריה, שמחוקקים חוקים לסימון מוצרי ההתיישבות, זה דבר אסור".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
איילת שקד: "אני מכירה את בוכריס כקצין ערכי, צריך לתת לחקירה להתברר"
דווקא ביום האישה הבינלאומי: יוזמה בליכוד לציון יום הגבר בחודש מאי
יום האישה 2016: נשים עצמאיות מרוויחות 45% פחות מגברים עצמאיים

תמר זנדברג בפריימריז של מרצ, גני התערוכה. ניב אהרונסון
"האיום המרכזי על החזון הציוני הוא הכיבוש" זנדברג/ניב אהרונסון

בתום הדיון הפוליטי, ניגשו לחזן כמה נערות שהשתתפו בכנס והתעמתו איתו. "אתה לא מרגיש צבוע לבוא ביום האישה הבינלאומי עם הדעות שלך, ולא לכבד את מה שתמר, האישה היחידה בדיון, אומרת?", הטיחו בו. הן המשיכו להוכיח אותו, וטענו: "אתה פשוט ישבת ואחרי כל מילה שהיא אמרה עשית פרצופים, בכל דבר היית נגדה. בכל פעם שהיא הביעה דעה זזת בכיסא שלך, עשית תנועות מתריסות. כשבן אדם שוביניסט מדבר ככה..."

חזן השיב ואמר כי אינו מתנצל על דעותיו. "אני לא מתבייש בעובדה שאני יהודי, ואני לא מתבייש בעובדה שהארץ הזו שלנו", ציין. "כשיושבת ח"כית בישראל ואומרת שאין שום משמעות לסיבה שבגללה אנחנו כאן, ושזה לא שלנו, שזה בסדר לסמן מוצרים ואולי בעתיד גם מתנחלים, אז כן - זה גורם לי לזוז באי נוחות בכיסא. וזה מאוד מפריע לי וקשה לי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אורן חזן על הדחתו מוועדות הכנסת על ידי סיעתו. מערכת וואלה!
"לא מתבייש בעובדה שהארץ שלנו". חזן/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully