וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא ביום האישה הבינלאומי: יוזמה בליכוד לציון יום הגבר בחודש מאי

8.3.2016 / 19:15

יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן הודיע על היוזמה, ומלשכתו נמסר כי היא נולדה מתוך הטענה כי גם לגברים מגיע יום שבו יעסקו בעולמם. "יש לקדם את השוויון המגדרי, אך אסור לשכוח גם אותנו הגברים בדרך"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

(שרת המשפטים איילת שקד בריאון לאולפן וואלה! NEWS לרגל יום האישה הבינלאומי)

בזמן שברחבי העולם מציינים היום (שלישי) את יום האישה הבינלאומי, הודיע יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן כי הכנסת תציין את יום הגבר באמצע חודש מאי. בהודעה מלשכתו נכתב כי האירוע יצויין בדיונים בוועדות הכנסת וברב-שיח של חבריה בנוגע לעולמו של הגבר הישראלי בחברה העכשווית.

עוד נכתב כי היוזמה נולדה מתוך הטענה כי גם לגברים מגיע יום שבו יעסקו בעולמם, במיוחד בתקופה שבה השיח על עולמו של הגבר הישראלי לא מקבל התייחסות. ביטן טען כי "יום האשה הבינלאומי הוא אחד מהימים החשובים והנכונים ביותר שניתן לציין. יש לקדם את השוויון המגדרי ולצמצם פערים בנושא, אך אסור לשכוח גם אותנו הגברים בדרך".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
יום האישה 2016: נשים עצמאיות מרוויחות 45% פחות מגברים עצמאיים
ג'ודי ניר מוזס: "נשים נותרות רווקות כי לא מתחילים איתן בעבודה, מהפחד"
הרצח בבאר שבע: "הילדים כל הזמן שואלים - 'איפה אימא'?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אסור לשכוח אותנו הגברים". יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ דוד ביטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרת המשפטים, איילת שקד, התייחסה מוקדם יותר היום לפרשת תת-אלוף אופק בוכריס בריאיון מיוחד לאולפן וואלה! NEWS לרגל יום האישה הבינלאומי. "אני מכירה את תת אלוף בוכריס באופן אישי, שירתי בחטיבת גולני", סיפרה. "אני חושבת שמה שצריך לעשות זה לא לדבר, אלא לתת לגורמי החקירה למצות החקירה ולברר את העובדות. כל הפטפוטים תמיד פוגעים בצד אחד, כזה או אחר. אני מכירה את אופק כקצין ערכי ואמיץ, אני לא מכירה סיפורים כאלה, אני חושבת שצריך לתת לחקירה להתברר".

שר הביטחון, משה יעלון, פרסם הבוקר הודעה מיוחדת לרגל יום האישה והתייחס במרומז לחשדות נגד בוכריס. "עלינו להוסיף ולהיאבק באופן חסר פשרות ובכל דרך - גם חוקית וגם חינוכית - באלימות נגד נשים על סוגיה השונים, בהטרדות ובפגיעות המיניות כלפיהן, ובניסיונות להפוך מתלוננת לנאשמת באמצעות השחרתה. אף לא אחד מאיתנו מבין באמת מה מתחולל בנפשה של מי שחוותה אלימות, הטרדה או פגיעה מינית", נמסר בהודעה מטעם לשכתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully