וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מבני ברק מואשם כי פיתה נערים למחסן אופניים ותקף אותם מינית

14.6.2016 / 13:00

ינון יוסף הורוויץ נאשם כי ביצע מעשים מגונים בשלושה נערים בני 14 עד 16 במשך כשנתיים. הורוויץ נהג לכאורה להזמין אותם למחסן חנות האופניים שבה עבד, ושם הקרין להם סרטים פורנוגרפיים וכפה את עצמו עליהם

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד ינון יוסף הורוויץ, בן 19 מבני ברק, בגין מעשים מגונים בשלושה נערים בני 14 עד 16 במשך כשנתיים. על פי כתב האישום, הורוויץ תקף חלק מהנערים כמה פעמים, בכמה הזדמנויות שונות. הווא נעצר בסוף מאי, לאחר שהוסגר למשטרה בידי חברי ארגון "השומרים" בעירו, הפועל לחשיפת עבירות מין בבני ברק, ובפניהם הוא הודה בחלק מהמעשים המיוחסים לו בכתב האישום.

חברי הארגון שמעו על מעשיו של הורוויץ, איתרו אותו והובילו אותו למחסן שאליו נהג לקחת את הנערים. שם הם צילמו סרטון שבו הוא הודה כי ביצע "דברים לא צנועים בשלושה ילדים במחסן". בכתב האישום צוין כי הורוויץ התלווה לחברי הארגון מרצונו והשיב לשאלותיהם ללא שימוש בכוח מצדם. בחקירתו במשטרה הודה הורוויץ בביצוע המעשים בכמה מהנערים, אך טען שחשב כי הם בגירים – למעט במקרה של אחד מהם, שלדבריו ידע כי מדובר בקטין.

עוד בוואלה! NEWS:
מעצר שירי סובול הוארך; משפחתה התפרצה בדיון: "הכול שקרים"
פיגוע הדקירה בתל אביב: "המחבל צעק 'אללה אכבר' ודקר חייל בראשו במברג"
במחאה על חיפוש: שלושה אסירים הציתו אש בכלא "שיטה" שבצפון ונפגעו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודה בביצוע "דברים לא צנועים" בכמה מהנערים. ינון יוסף הורוויץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הורוויץ עבד בחנות להשכרה ולתיקון אופניים חשמליים בבני ברק, שפעלה בבניין שבו התגורר. חלק מהנערים שהוא נאשם בתקיפתם היו לקוחות החנות, והורוויץ נהג לכאורה להזמינם למחסן של החנות, שהיה צמוד לדירתו. במחסן נהג הורוויץ לכאורה להקרין סרטים פורנוגרפיים לנערים, לכפות את עצמו עליהם ולבצע בהם מעשים מגונים ומעשי סדום.

נוסף על כך, היה הורוויץ מתנדב במשטרה והחזיק ברשותו שוקר חשמלי ואזיקים. פריטים אלה נמצאו בחיפוש במחסן לאחר מעצרו. בכמה מהמקרים איים לכאורה על הנערים באמצעות השוקר והציג להם את תעודת המתנדב שלו ואת האזיקים, ככל הנראה כדי להפחידם. בפרקליטות מחוז תל אביב ביקשו לעצור את הורוויץ עד תום ההליכים מחשש שינסה להשפיע על עדים או לפגוע בראיות. בבקשת הפרקליטות צוין כי מעשיו של הורוויץ מעידים על "מסוכנות מינית גבוהה" לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully