וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחאה על חיפוש: שלושה אסירים הציתו אש בכלא "שיטה" שבצפון ונפגעו

האש הוצתה על פי החשד על ידי האסירים בתגובה לחיפוש שערכו אנשי שב"ס בתא שלהם. סוהרים שהצטיידו באמצעי כיבוי חילצו את השלושה, תושבי השטחים, הנושאים עונשים בגין עבירות פליליות, וכיבו את האש. שני הנפגעים האחרים במצב קל

תא בבית הסוהר שיטה לאחר שהוצת על ידי אסירים. 13 ביוני 2016. דוברות שב"ס, מערכת וואלה! NEWS
שלושה נפגעים. התא שבו החלה השריפה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות שב"ס

שלושה אסירים נפגעו הלילה (שלישי) משאיפת עשן בשריפה שפרצה בכלא "שיטה" שבצפון. על פי החשד, האסירים היו אלה שהציתו את האש. אחד מהם פונה במצב קשה למרכז הרפואי העמק בעפולה והוא מאושפז מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ. שני הנפגעים האחרים מטופלים במצב קל בחדר המיון.

על פי החשד, סמוך לחצות הציתו האסירים את התא שבו הם כלואים בתגובה לחיפוש שערכו אנשי יחידת דרור של שב"ס. בית הסוהר הפלילי, הגדול ביותר במחוז צפון, מכיל 560 אסירים ו-240 אנשי סגל. סוהרים שהבחינו באש הצטיידו בלבוש ייעודי ואמצעי כיבוי, נכנסו לתא הבוער, חילצו את שלושת האסירים וכיבו את האש שאיימה להתפשט באגף.

שלושת האסירים, תושבי השטחים, נושאים עונשי מאסר הנעים בין ארבע לשמונה שנים בגין עבירות פליליות, ובהן שוד ורכוש. מפקד בית הסוהר, גונדר משנה אביחי, אמר הבוקר, לאחר שנערך התחקיר הראשוני: "לולא הפעולה המהירה המקצועית, המהירה והנחושה של סגל בית הסוהר, היה נגרם אסון גדול שהיה גובה חיי אדם".

לקריאה נוספת:
האם הפרקליטות שיקרה לגבי מדיניותה באכיפה נגד בתי בושת?
אדם דקר למוות שוטר ורצח את אשתו ליד פריז; "השתייך לדאעש"
מבלים במועדון באורלנדו: "היורה ביקר בקביעות והתחיל עם גברים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully