וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המואשם ברצח אמו כתב בפייסבוק: "אל תתפלאו מרצח בתוך המשפחה"

8.6.2016 / 18:15

כתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה קובע כי בין כפיר רותם,בן 46, לבין אמו נילי רוטברד בת ה-72 שררו יחסים מורכבים, שואתם ביטא לפני המעשה ברשת: "כשאין צדק לוקחים את החוק בידיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שכתב כפיר בפברואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אל תתפלאו כשאתם שומעים על אנשים שרוצחים מישהו מהמשפחה שלהם" - כך כתב בעמוד הפייסבוק שלו כפיר רותם, תושב חיפה בן 46 שהואשם היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בעיר ברצח אמו נילי רוטברד בת ה-72 בחודש שעבר. על פי כתב האישום, בין רותם לאמו שררו במשך שנים יחסים מורכבים, ולבן היו טענות רבות וקשות נגד האם. עוד נטען כי את אותם הרגשות הקשים הוא ביטא פעמים רבות בפניה ובפני אחרים, בין היתר באמצעות הודעות סמס ופוסטים בפייסבוק, ואף הביע את רצונו במותה.

בכתב האישום נכתב כי רותם, שהוכר כנכה צה"ל בסעיף נפשי, התנפל על אמו בעת שביקרה בדירתו הנמצאת ברחוב ליאון בלום שבשכונת כרמל צרפתי, וחנק אותה. היא הובהלה לבית החולים "בני ציון" שבעיר במצב קשה ולמחרת נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. בית המשפט הורה לשלוח את הנאשם להסתכלות פסיכיאטרית. כמו כן, הוא הטיל איסור פרסום על חלק מעובדות כתב האישום

עוד בוואלה! NEWS:
נער בן 14 נפצע בינוני מפיצוץ נפץ בגן ילדים בתל אביב
הנאום של יועצת אובמה מבהיר: המשבר עם ארצות הברית עוד כאן
הונאה חוצת יבשות: שישה תושבי נתניה רימו חברות גדולות באירופה

בית משפט המחוזי, חיפה. Google street view, צילום מסך
הנאשם נשלח לבדיקה פסיכיאטרית. בית המשפט המחוזי בחיפה/צילום מסך, Google street view

"קורבנות לאלימות במשפחה, למה הם רוצחים?", כתב כפיר בעמוד הפייסבוק שלו בפברואר האחרון. "בעיקר כי מסתבר שמדינת ישראל, על כל המשטרה ומערכת בתי המשפט והרווחה וכן הלאה, לא עושה את העבודה שלה כמו שצריך. המדינה בעצמה גורמת עוול ופגיעה לקורבן של אלימות במשפחה, ואז כשאין חוק וצדק, אז לוקחים את החוק בידיים ועושים צדק מהיר".

"במדינת ישראל היום מותר כנראה לפושעים ולפסיכופטים לעשות מה שבא ותחת חסות החוק עצמו", הוסיף רותם בפוסט. "אין שום חוק ושום משפט של צדק היום. אז למי שהוא קורבן לאלימות שהיא, אל תשתוק או תשתקי, אל תהיו לבד, אל תפחדו. כי מי שפגע ופוגע בכם ימשיך וימשיך. מותר להגן על החיים ועל הנפש ועל הזכויות שלך כשאין מי שעוזר ומגן עליך. מותר לעשות הכול נגד אדם שרוצה ברעתך ולהרוג אותך. אם במשטרה יש פירות רקובים שפוגעים באזרחים ובקורבנות חלשים ובודדיםף, אותם פירות רקובים מושחתים ומשוחדים שיידעו שהם לא חסינים. הם לא מעל החוק. יש שוטרים שחושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם, אז לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בית החולים בני ציון בחיפה. ערן גילווארג
מותה של האם נקבע בבית החולים. בית החולים בני ציון שבחיפה/ערן גילווארג

במקביל, בנובמבר האחרון הגיש רותם תלונה במשטרה נגד אמו, וכן הגיש לבית המשפט לענייני משפחה בקשה לצו הגנה, שיאסור על רוטברד להיכנס לדירתו ולהטרידו. במסגרת הדיון שנערך אז בעניין, הסכימה האם להימנע מיצירת קשר עם בנה, ובמקביל הודיעה כי תמשיך לתמוך בו כלכלית.

חרף זאת, כך על פי כתב האישום, הקשר נמשך באופן הדדי והביקורים בדירת הבן נמשכו. ב-10 במאי הגיעה האם, בתיאום עם בנה, לבקרו בדירתו, ובשלב מסוים הוא חנק אותה בחוזקה. לאחר מכן הוא התקשר לפרודתו ולמשטרה, והודיע שהמית את אמו. אמבולנס הוזעק לדירה והאישה הובהלה לבית חולים, שם כאמור נקבע מותה.
.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully