וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד היפני שננטש ביער לאביו: "אתה אבא טוב. אני סולח לך"

ימאטו טנוקה בן ה-7 נעדר במשך כמעט שבוע, לאחר שהוריו הותירו אותו בשולי הדרך כעונש. הוא לן בבקתה נטושה, ולא אותר, למרות שחיילים שהצטרפו למאמצי החיפוש עברו במקום

צילום: רויטרס

בווידאו: הילד היפני שנעדר נמצא בריא ושלם, שישי

ימאטו טנוקה, הילד היפני בן השבע שננטש על ידי הוריו ביער באזור הוקאידו ונמצא בסוף השבוע לאחר שישה ימים, סיפר כי הוא סלח לאביו,, טקיוקי, שסיפר היום (שני) בריאיון לרשת TBS היפנית: "אמרתי לו, 'אבא גרם לך לעבור דבר קשה. אני מתנצל', ואז בני אמר, 'אתה אבא טוב. אני סולח לך'".

בדיווח בעיתון "סנקיי שימבון" אף נטען כי הילד, שצפוי להשתחרר מחר מבית החולים שבו אושפז לאחר שנמצא במצב של התייבשות קלה ולאחר שאיבד שני קילוגרמים ממשקל גופו, אמר: "טעיתי, כי לא הקשבתי למה שאבי אמר". ההורים צפויים לעמוד לדין בגין התעללות.

עוד בוואלה! NEWS:
הילד היפני שננטש ביער נמצא בריא ושלם; הוריו: "הבנו שהגזמנו"
"חשש שלא שרד": צבא יפן מצטרף לחיפושים אחרי הילד שננטש בידי הוריו
יפן: ילד נזרק ביער על ידי הוריו בתור עונש - ונעלם

ימאטו טנוקה, הילד בן השבע שנעלם, נמצא בריא ושלם בבניין בבסיס צבאי, 3 במאי 2016. רויטרס
ישן בין שני מזרונים כדי להתחמם. חייל מציג את המקום שבו אותר הילד/רויטרס

הדיווחים בכלי התקשורת היפניים חושפים פרטים נוספים על היעדרותו של טנוקה, ועל הנסיבות שהבן אותר. הוא התגלה ביום שישי האחרון בבניין בבסיס צבאי, כארבעה קילומטרים מהמקום שבו נראה לאחרונה ביום שבת שלפני כן, אז הותירו אותו הוריו בשולי הדרך כעונש על כך שהכה מכוניות במקלות.

טנוקה החל לרוץ לעבר המקום שבו ננטש על ידי הוריו מיד לאחר מכן, אולם משגילה כי הם לא שם, הוא ככל הנראה החל לבכות ואיבד את חוש הכיוון שלו. הוא העביר שישה לילות בבקתה נטושה שבה נתקל, שתה מים מברז שהיה בסמוך אליה וישן בין שני מזרנים, כדי לשמור על חום גופו.

ימאטו טנוקה, הילד בן השבע שנעלם, נמצא בריא ושלם בבניין בבסיס צבאי, 3 במאי 2016. רויטרס
"טעיתי, כי לא הקשבתי למה שאבי אמר". האב במסיבת עיתונאים, יום שישי/רויטרס

הוא נמצא לבסוף על ידי שני חיילים, בבסיס שנמצא במרחק של כשני קילומטרים מהבקתה שבה לן בשישה הלילות שלפני כן. התברר כי חיילים שהצטרפו ביום שני למאמצי החיפושים אחריו הגיעו לאותה בקתה, אולם לא דיווחו דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully